کد خبر: 122584 - تاریخ: دوشنبه، 24 اکتبر 2016 - 15:52

نماینده ولی فقیه در گیلان:

سلحشوری رزمندگان سبب اقتدار نظام اسلامی شده است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: روح ایمان و سلحشوری رزمندگان سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا شده است.

به گزارش خوبان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و شورای تیپ نیروی ویژه میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پاسداران نیروهای مخلص نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: مردم با وجود رزمندگان در میدان‌های رزم و در دفاع از حریم ولایت آرامش پیدا می‌کنند.

وی به حضور حافظان حدود الهی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: رزمندگان در برابر شیطان‌های بزرگ و کوچک ایستادند و از نظام اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گیلان 8 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با جانفشانی رزمندگان به ثمر نشسته است.

قربانی به در مقابل همدیگر قرار گرفتن دو گروه حق و باطل اشاره کرد و افزود: در طول زمان قابیل در برابر هابیل، ابراهیم(ع) در برابر بت‌پرستان، نوح(ع) در مقابل مشرکان زمان خود، موسی(ع) در برابر فرعون، عیسی(ع) در مقابل مترفین، پولداران و خوش‌گذران عصر خود و حضرت محمد(ص) در برابر کفار قریشی که به فکر زندگی دنیایی بودند، ایستادند.

وی با اشاره به صف‌آرایی ناکسین، مارقین و … در مقابل امام علی (ع)، بیان کرد: معاویه و بنی‌امیه در مقابل امام حسن(ع) و امام حسین(ع) ایستادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایستادگی امام(ره) و مقام معظم رهبری در برابر استکبار جهانی در عصر حاضر اشاره کرد و یادآور شد: پیروان باطل همیشه بسیار بودند و پیروان حق و عدالت کم هستند.

قربانی با بیان اینکه دنیای کفر در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کرده است، خاطرنشان کرد: مزدوران گروه‌های باطل به تشویق‌های دنیایی دل‌ خوش کردند و مشاهده می‌کنیم عربستان جنگ نیابتی را آغاز کرده و از کشورهای مختلف مزدور استخدام می‌کند.

وی، جهادگران در راه خدا را با ایمانی راسخ خواند و اظهار کرد: فرزندان انقلاب اسلامی مانند حضرت ابوالفضل(ع) برای رضای خدا جهاد می‌کنند.

امام جمعه رشت، آرمان رزمندگان در راه خدا را امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: رزمندگان تلاش می‌کنند رضایت مقام معظم رهبری را جلب کنند.

قربانی با اشاره به اینکه روح ایمان و سلحشوری رزمندگان سبب اقتدار نظام اسلامی در دنیا شده است، بیان کرد: استکبار جهانی جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

وی به شهادت سردار همدانی، امیر صیادشیرازی و … در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: میرزا کوچک جنگلی در روزگار تاریک قیام کرد و اکنون راه او ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رزمندگان تحت امر امام(ره) و مقام معظم رهبری در تمام مواقع از آمادگی لازم برخوردارند، تصریح کرد: ملت‌های سوریه و عراق با پشتیبانی ایران در مقابل داعش، افراد خودفروخته و مزدوران جنگ نیابتی استقامت می‌کنند.

قربانی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی را بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به عنوان قطب قدرت در جهان مطرح است.

وی، بهشت را وعده خداوند به رزمندگان خواند و یادآور شد: فرمانده رزمندگان ما خداوند، پیامبر اکرم(ص)، امامام(ع) و در عصر کنونی ولی فقیه است و تا پایان جای تابع ولایت هستیم.

امام جمعه رشت با اشاره به موفقیت رزمندگان در سوریه، عراق و یمن، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با ارائه مشاوره شیاطین را از کشورهای منطقه دور کنیم، حکومت اسلامی را در کشورها مستقر کرده و زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) شویم.

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads