کد خبر: 122371 - تاریخ: جمعه، 21 اکتبر 2016 - 21:36

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف خبرداد؛

رونمایی از سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف در اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت الاسلام سید حسینی گفت: سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت:این سند طی یکسال توسط کارشناسان سازمان اوقاف تدوین و به امضای نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه رسید.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در نشست خبری  اختتامیه این دوره از  مسابقات که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عادلی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان گیلان و اصحاب رسانه در زیبا کنار لشت نشا بر گزار شد با بیان اینکه امسال علاقه مندان وعاشقان قرآن با همت و پشتکار اصحاب رسانه به ویژه شبکه قرآن ومعارف سیما در هر کجای  ایران اسلامی اراده می کردند می توانستند این مسابقات را مشاهده کنند این اتفاق را یکی از اتفاقات نادر برای اولین بار در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

حسینی ارتقاء سطح انعکاس خبری مسابقات را گسترده و قابل لمس عنوان کرد و گفت: در سال‌های گذشته شبکه قرآن تنها افتتاحیه و اختتامیه مسابقات را پوشش داده است اما پوشش خبری شبکه قرآن در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم به‌صورت گسترده و لحظه به لحظه در سه بخش بوده است.

وی از رونمایی سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت:این سند طی یکسال توسط کارشناسان سازمان اوقاف تدوین و به امضای نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه رسید که فردا شب و در آیین اختتامیه مسابقات رونمایی می شود.

حسینی در پاسخ به سوالی درباره گسترده شدن سطح بندی در مراحل قبل و برگزاری مسابقات یکسان و بدون حذف افراد در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی گفت:این کاری است که نیاز به زیر ساخت دارد و فعلا زمان به ما اجازه نمی دهد مسابقات را به این صورت برگزار کنیم زیرا با حالت حذفی کنونی هم رقابت های قرائت چهار روز زمان می برد. البته اگر روزی به این نتیجه برسیم که می شود مسابقات را در 10 روز برگزار کرد این کار را خواهیم کرد زیرا به عدالت نزدیک تر است.

رئیس مرکز امور قرآنی درباره برنامه های آیین اختتامیه مسابقات گفت: مراسم اختتامیه مسابقات شنبه شب برگزار و در آن برنامه های مختلف و متنوعی مانند اجرای نمایش، اجرای مدیحه سرایی، رونمایی از سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و تجلیل از برگزیدگان پنج رشته را داریم .

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads