کد خبر: 120797 - تاریخ: جمعه، 30 سپتامبر 2016 - 17:40

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در نماز جمعه بخش لشت نشا ؛

بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها برای مبارزه با معضل قاچاق با پلیس همکاری داشته باشند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با بیان اینکه یکی از دلیل‌های ضربه وارد کردن به اقتصاد استان و کشور موضوع قاچاق است گفت: نیاز است بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها برای مبارزه با معضل قاچاق با پلیس همکاری داشته باشند.

به گزارش خوبان: سرهنگ مهرگان جانشین فرماندهی انتظامی گیلان در سخنرانی از خطبه این هفته نماز لشت نشا با بیان اینکه در منطقه هیچ کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت نیست و هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی دغدغه امنیت ندارد گفت: کشورهای همسایه ما که دست پیمان و دوستی با امریکا بسته اند مردم آن برخوردار نیستند.

وی به ایجاد ناامنی توسط تروریست‌ها در کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا، داشتن نیروهای نظامی و امنیتی مقتدر و رهنمودهای مقام معظم رهبری از آرامش و امنیت کامل برخوردار است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر ارتقای امنیت در جامعه اذعان داشت پلیس جمهوری اسلامی ایران نسبت به ایجاد امنیت در جامعه متعهد است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار با همکاری و مشارکت مردم تحقق پیدا می‌کند، تصریح کرد: امنیت با مسجدمحوری و نماز جمعه محوری محقق می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان افزود : ما مواجع به تحدیدات نرم دشمن هستیم تحدیداتی که شاید نبینیم ما هنوز هم شاهد کشته شدگان هستیم کشته شدگانی که شهید خوانده نمیشوند و آنها کسانی هستند که ماهیت آنها در نظام تعقیر کرده است .

مهرگان با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال تغییر سبک زندگی مردم در نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: دشمن با استفاده از شبکه‌های اجتماعی شبیخون فرهنگی علیه جامعه اسلامی را آغاز کرده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با بیان اینکه یکی از دلیل‌های ضربه وارد کردن به اقتصاد استان و کشور موضوع قاچاق است گفت: نیاز است بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها برای مبارزه با معضل قاچاق با پلیس همکاری داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از ورود برداشت برنج و چای این دو محصول را به صورت قاچاق وارد میکند این یک ضربه بزرگ به کشاورز است مردم در این مورد با پلیس همکاری کنند .

وی در پایان سخنران خود را اهل لشت‌نشا خواند و یادآور شد: خود را سرباز می‌دانم و به خدمت برای مردم افتخار می‌کنم.

 

گزارش ارسالی / رضا پورعسگری جورشری

انتهای پیام/2165

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads