کد خبر: 115834 - تاریخ: دوشنبه، 25 جولای 2016 - 12:34

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خواستار شد؛

برخورد اتحادیه پوشاک با عرضه لباس‌های منقوش به تصاویر مبتذل غربی در رشت

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت، خواستار برخورد جدی اتحادیه لباس و پوشاک با عرضه لباس‌های منقوش به تصاویر مبتذل غربی در این شهر شد.

به گزارش خوبان، محمد حسین واثق‌کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از تصاویر نامناسب منقوش روی برخی از لباس‌های تابستانی، اظهار کرد: اخیراً شاهد عرضه برخی از لباس‌های منقوش به تصاویر نامناسب توسط تعدادی از دستفروشان و مغازه‌داران رشت به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه تصاویر منقوش روی این لباس‌ها با فرهنگ و ارزش‌های ایرانی‌ـ‌اسلامی تناقض دارد‌، تصریح کرد: باید جلوی عرضه اینگونه لباس‌های زننده گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: در شرایطی که دولت‌های مستکبر جهان تمام ابزارهای جنگ نرم خود را برای نابودی ارزش‌های ایرانی‌ـ‌اسلامی به‌کار گرفته است، انجام چنین اقدام‌هایی آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد جدی اتحادیه لباس و پوشاک با عرضه لباس‌های منقوش، خاطرنشان کرد: عرضه چنین لباس‌هایی مناسب با فرهنگ و ارزش‌های ما نیست.

واثق‌کارگرنیا بر لزوم حفظ و گسترش فرهنگ‌های اصیل ایرانی‌ـ‌اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: فرهنگ غنی ایرانی ظرفیت پاسخگویی به تمام این مسائل را دارد.

وی اضافه کرد: بهتر است به جای پرداختن به چهره‌ها و باورهای پوچ و توخالی غربی‌ها از ارزش‌های بومی و محلی خودمان بهره‌مند شویم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار توجه بیشتر سازمان‌های مسؤول در زمینه مذکور شد و گفت: نباید اجازه دهیم که چنین اتفاق‌هایی تداوم یابد و تکرار شود.

انتهای پیام/165


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads