کد خبر: 112035 - تاریخ: یکشنبه، 29 می 2016 - 20:16

با کوله باری از تجربه وارد مجلس دهم شده ام/ لاریجانی را به عارف ترجیح می دهم

نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر گفت: در مجلس دهم با کوله باری از تجربه وارد میدان شده او و برای ریاست مجلس شورای اسلامی لاریجانی را به عارف ترجیح می دهم.

به گزارش خوبان، محمد حسین قربانی با بیان اینکه نخستین روز از مجلس دهم بسیار عالی گذشت، اظهار کرد: بزرگان کشور از جمله رئیس جمهور، رئیس تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان رهبری و جمعی از رئسای بلند پایه کشور حضور داشتند.
وی با بیان اینکه در نخستین جلسه از مجلس دهم رئیس سنی تعیین شد، افزود: طبق روال عادی هر دوره پیام مقام معظم رهبری قرائت شد، سوگند نامه زمزمه شد و همه ی نمایندگان طبق برنامه ای در حرم مطهر امام خمینی(ره) و شهدای گمنام حاضر شدیم.
نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر با بیان اینکه بعدظهر هم جلسه شعبات تشکیل و رئسای آنها نیز مشخص شد، گفت: چون تجربه ای در دوره گذشته داشتیم برای ما عادی بود.
قربانی با بیان اینکه در دوره اول به مردم قول داده بودیم که خود را وقف کشور و نظام کنیم، خاطرنشان کرد: این دوره هم با همان هدف و همان انگیزه وارد میدان شده ایم با این تفاوت که با کوله باری از تجربه وارد مجلس دهم شده ایم.
وی با بیان اینکه رای ما به ریاست مجلس همیشه شفاف بوده، عنوان نمود: با قاطعیت اعلام می کنیم با تمام تجربه ای که دارم لاریجانی را به عارف ترجیح می دهیم.

منبع:8دی

انتهای پیام/546


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads