کد خبر: 116297 - تاریخ: دوشنبه، 1 آگوست 2016 - 10:08

روز گذشته صورت گرفت؛

آغاز اردوهای طرح هجرت 3 با حضور دانش آموزان خمامی

فرمانده حوزه دانش آموزی خمام: امسال این دانش آموزان مدارس شهید ترابی جفرود دبیرستان بالا الغدیر پسران و مدرسه توحید در قالب طرح هجرت رنگ‌آمیزی، مرمت و زیباسازی می‌کنند.

به گزارشخوبان: مراسم افتتاحیه طرح هجرت مدارس خمام روز گذشته با حضور مسچیان بخشدار، کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش و فرمانده بسیج دانش آموزی در مدرسه توحید اشکیک برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این طرح سروان گلپور فرمانده بسیج دانش آموزی خمام ضمن بیان سر فصل های کلی طرح هجرت 3 ابراز داشت و گفت: امسال در این طرح 30 نفر از دانش آموزان به کمک بهسازی مدارس بخش می‌آیند و امسال این دانش آموزان مدارس شهید ترابی جفرود دبیرستان بالا الغدیر پسران و مدرسه توحید در قالب طرح هجرت رنگ‌آمیزی، مرمت و زیباسازی می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح افزود: هدف از اجرای این طرح مرمت ، بهسازی و زیباسازی مدارس با رویکرد پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان است که همه با حضور پرشور دانش آموزان برگزار می شود.

 

در ادامه این مراسم کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش نیز با بیان این مطلب که در دو سال اخیر در بحث طرح هجرت به کیفیت بخشی اهمیت ویژه ای داده شده ضمن تشکر از مسولین طرح هجرت 3 گفت :امسال در هر مقطع تحصیلی یک مدرسه در قالب این طرح قرار گرفت و رویکرد آموزش و پرورش این بود تا دور ترین مدارس از مرکز بخش از خدمات محروم نباشند و از این رو مدرسه شهید ترابی در این طرح قرار داده شد.

در پایان مراسم مسچیان بخشدار خمام ضمن تشکر از تمام دست اندر کاران خواستار ادامه طرح های اردوهای جهادی شد و حفظ این روحیه مشارکتی و جهادی در همه امور اجتماعی و فرهنگی را خواستار شد.

 

 

انتهای پیام/662


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads