کد خبر: 235190 - تاریخ: دوشنبه، 18 دسامبر 2023 - 22:08

سرپرست فرمانداری خمام؛

همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی فصل زمستان آماده باشند

سرپرست فرمانداری خمام با بیان اینکه مکان های جهت اسکان اضطراری مسافران و شهروندان در مواقع بحرانی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: مسئولین مربوطه باید بازار را دائما رصد کرده و از تامین کالاهای اساسی مردم در مواقع بحرانی مطمئن باشند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست فرمانداری خمام ظهر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان با اشاره به اینکه مراکز آموزشی، تولیدی و صنعتی شهرستان باید از هم اکنون ذخیره سازی سوخت زمستانی را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: مسئولین مربوطه در این زمینه باید پیگیر باشند.

حسن آدمیت با بیان اینکه با اجرای طرح ذخیره سازی سوخت زمستانه در این فصل از سال، سوخت مورد نیاز در مواقع بحران تأمین شود، بیان داشت: کلیه دستگاه های اجرایی در مواقع بحران باید در محل کار خود حضور داشته و لیست کشیک به فرمانداری اعلام کند تا مدیران همیشه در دسترس باشند. 

وی با بیان اینکه مکان های جهت اسکان اضطراری مسافران و شهروندان در مواقع بحرانی در نظر گرفته شود، تصریح کرد:  مسئولین مربوطه باید بازار را دائما رصد  کرده و از تامین کالاهای اساسی مردم در مواقع بحرانی مطمئن باشند.

سرپرست فرمانداری خمام با بیان اینکه در مواقع بحران نباید تامین سوخت دامداری ها و مرغداری ها خللی نباید ایجاد شود، افزود:  از هم اکنون یشگیری ها و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/۲۲۳۲۳

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads