کد خبر: 238313 - تاریخ: یکشنبه، 5 می 2024 - 11:35

گیلان یک گام تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا فاصله دارد

استان گیلان یک گام دیگر تا میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ قهرمانی آسیا فاصله دارد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس هیات فوتبال گیلان اظهار کرد: با توجه به پتانسیل گیلان در فوتبال ساحلی و امکانات موجود در منطقه آزاد بندرانزلی، درخواست میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ قهرمانی آسیا را به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم.

قربانعلی الماس خاله افزود: از سوی دیگر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز بر ایجاد قطب برتر ساحلی ایران و میزبانی از مسابقات آسیایی در استان گیلان تاکید داشت و به همین دلیل مذاکراتی را با مسئولان منطقه آزاد بندرانزلی انجام دادیم و سرانجام درخواست میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ قهرمانی آسیا را به فدراسیون فوتبال ارائه شد.

وی ادامه داد: براین اساس مسئولان فدراسیون فوتبال از زیر ساخت های فوتبال ساحلی، مجموعه ورزش‌های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد بندرانزلی، هتل‌های نرگس، هیراد، کوثر و مجتمع فرهنگی و تفریحی شهید مطهری،برای اسکان تیم ها نیز بازدید کرده و شرایط موجود را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به بازدیدی که داشتند، پس از بررسی و تطبیق با الزامات AFC، نظر نهایی خود را در خصوص میزبانی و بازدید نهایی بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از زیرساخت های موجود اعلام خواهند کرد.

الماس خاله بیان کرد: مسابقات فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ قهرمانی آسیا طبق تقویم ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا( AFC) از ۲۹ اسفند ١۴٠٣ تا دهم فروردین ۱۴۰۴ با حضور ۱۶ کشور پیگیری خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: در صورت موافقت فدراسیون فوتبال و همچنین موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، گیلان میزبان این دوره از مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا خواهد شد و این رقابتها در تاریخ اعلام شده در مجموعه ورزش‌های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد بندرانزلی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads