کد خبر: 238248 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 آوریل 2024 - 22:03

نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در خمام خبر داد؛

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در خمام با اینکه بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید تبدیل به مجوزالکترونیکی «شناسه‌ یکتا» شوند،افزود: کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

به گزارش خوبان خبر ؛ نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در خمام در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اینکه بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید تبدیل به مجوزالکترونیکی «شناسه‌ یکتا» شوند،افزود: کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

فرهاد کامیاب با اشاره به اینکه با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد، تصریح کرد:با ورود فقط سه کد «شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد مجوز و کد پستی محل کسب»در درگاه ملی مجوزها mojavez.ir رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی شناسه یکتا دریافت کنید.

وی با بیان اینکه صاحبان کسب و کار و اصنافی که اقدام به دریافت شناسه یکتا کنند در آینده جهت دریافت خدمات دولتی اعم از تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی، خدمات حوزه تأمین اجتماعی و بسیاری خدمات دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد،خاطرنشان کرد: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا آخر اردیبهشت امسال است و لذا از همه صاحبان کسب و کار و اصناف خواهشمندیم تا نسبت به دریافت شناسه یکتا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/۹۹۸

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads