کد خبر: 234189 - تاریخ: چهارشنبه، 8 نوامبر 2023 - 20:55

رییس پلیس راهور خمام خبر داد؛

آغاز طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در خمام

رییس پلیس راهور شهرستان خمام از آغازطرح تشدید برخورد باخودروهای فاقدمعاینه فنی و دودزا خبرداد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رییس پلیس راهور شهرستان خمام از آغازطرح تشدید برخورد باخودروهای فاقدمعاینه فنی و دودزا خبرداد.

سروان علی آمیان در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه این طرح و همزمان باسراسرکشور خودروهای فاقد معاینه فنی برابر جدول تخلفات رانندگی مبلغ ۳۰هزارتومان جریمه می شوند ، افزود» خودروهایی که نقص فنی آنها درحدی باشد که درآلایندگی هوا تأثیرگذارند با نظر کارشناسان پلیس ضمن اخذ پلاک آنها و الصاق پلاک اعزام به تعمیرگاه، این خودروها را جهت رفع نقص فنی به تعمیرگاه اعزام خواهند کرد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه دراین طرح خودروهای دارای معاینه فنی نیز که به دلایلی بعداز اخذ معاینه فنی، شرایط لازم را ازدست داده‌اند، مهلتی چندروزه‌ جهت برطرف کردن نقص فنی داده می‌شود ، تصریح کرد: درغیراین صورت معاینه فنی آنان ابطال خواهد شد.

رییس پلیس راهور شهرستان خمام خاطرنشان کرد: مطمئنا نباید انتظار داشت پلیس بتواند به تنهایی در رفع آلودگی هوا تأثیرگذار باشد، چراکه دراین زمینه بسیاری از دستگاه‌ها که در قانون هوای پاک به آن اشاره شده نقش دارند و کنترل آلودگی هوا تنها با برخورد پلیس و اعمال قانون خودروها رفع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی و دودزا به مدت یک ماه تا ۱۵ آذر ادامه خواهد داشت، افزود: پس از آن طرح زمستانه پلیس اجرا و این طرح نیز تداوم خواهد داشت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads