کد خبر: 232230 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 آگوست 2023 - 21:24

۲۶ پروژه برق رسانی در خمام افتتاح شد

ظهر امروز همزمان با نخستین روز از هفته دولت ۲۶ پروژه برق رسانی در خمام افتتاح شد.

به گززارش خوبان خبر ؛ مدیر توزیع برق خمام ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از ۲۶ پروژه برق رسانی، بصورت تجمیعی در روستای جفرود بالا بیان اینکه اجرای این پروژه در نوار ساحلی جفرود بالا، شبکهٔ فشار ضعیف، علی الخصوص سیستم روشنائی معابر محدودهٔ جغرافیایی خمام را از شهرستان بندر انزلی منفک می کند، افزود: ۱۱۰۰متر از شبکهٔ برق سیمی در جفرورد بالا به کابل خودنگهدار تبدیل و یک دستگاه ترانس برق در این روستا برای تامین روشنایی معابر جاده ساحلی، نصب و راه اندازی شده است.

مدیر امور توزیع برق خمام، در گفتگو با خوبان خبر، اظهار داشت: از هفته دولت سال گذشته تا امسال ۴۴۳ میلیارد ریال در راستای تامین برق مطمئن و پایدار و ارتقاء رضایتمندی مشترکان اجرایی شده است.

آرش واقف با اشاره به اینکه ۵۳ پروژهٔ تامین برق، توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی در حوزه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است، افزود: ۳۰ پروژه اصلاح شبکه های برق رسانی در محل تقاطع‌های راه آهن با تاسیسات برقی بیش از ۱۵ میلیارد ریال ، ۱۱ پروژه افزایش قدرت مانور با اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال، ۲۴ پروژهٔ نصب و تعویض کنتور های شهری و کاهش تلفات با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال، ۷۹ پروژه اصلاح و توسعه شبکه برق رسانی روستایی با بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او افزود: ۴ پروژه تعویض و ترمیم ترانسهای آسیب دیده با بیش از ۲ میلیارد ریال، ۱۴ پروژه از طرح های هوشمندسازی و کاهش پیک بار با اعتباری بالغ بر ۱۰٫۸ میلیارد ریال اجرایی شد.

مدیر امور توزیع برق خمام با بیان اینکه ۷۱ پروژه تامین برق روستایی، توسعه و احداث شبکهٔ برقرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال، ۴ پروژه ترمیم ناشی از سرقت سیم و تجهیزات و بحران با اعتباری بالغ بر ۳٫۷ میلیارد ریال اجرا شده اند،افزود: ۲۷ کیلومتر تعویض سیم های فرسوده شبکه برق با کابل‌های خودنگهدار به همراه تعویض پایه های فرسوده با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال در قالب ٧٣ پروژه انجام شده است.

آرش واقف با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری تا کنون قدرت ۱۸ دستگاه ترانس در سطح شهرستان، جهت پوشش دادن به مصرف بالای برق ارتقاء یافت، افزود، ۵ دستگاه ترانس برق جدید نیز بطور اضطراری شده که  برای انجام این پروژه‌ها بیش از ۶۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۴ پروژه با جذب مشارکت متقاضیان غیر مشمول جهت احداث و اصلاح و بستر سازی شبکه برق رسانی صورت گرفت، افزود: این عملیات بیش از ۷۱ میلیارد ریال هزینه در پی داشته است.

مدیر امور توزیع برق خمام، همچنین اظهار داشت: فروش و نصب ۸۲۴ انشعاب کنتور برق در یکسال گذشته با تنوع خانگی، تجاری، عمومی، صنعتی و کشاورزی، با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد اجرایی شد و برای اجرای ٣۶ پروژه تعمیرات پیشگیرانه با هدف افزایش میزان تاب آوری شبکه نیز، اعتباری بالغ بر ١۴ میلیارد ریال صرف شد.

وی در پایان از مشارکت آحاد مردم در مدیریت مصرف برق تشکر نموده عنوان کرد تا کنون در کشور ١٣ میلیون قبض مشمول ١٢٠٠ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف برق شده اند و روند استفاده از بسته های تشویقی تا پایان شهریور ادامه دارد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads