کد خبر: 75120 - تاریخ: جمعه، 20 مارس 2015 - 21:55

شهردار لشت نشاء در گفتگو با خوبان خبر:

امیدواریم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم/ دیواره سازی رودخانه اشمک؛ مهم ترین برنامه شهرداری لشت نشاء در سال ۹۴

مسچیان بزرگ ترین پروژه شهرداری لشت نشاء در سال 94 را توسعه شهر دانست و گفت: آسفالت کوچه ها، اصلاح هندسی میدان ورودی لشت نشاء و دیواره سازی حاشیه رودخانه اشمک مهم ترین برنامه های ما در سال 94 می باشد.

به گزارش خوبان: علیرضا مسچیان شهردار لشت نشاء در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک سال نو به مردم لشت نشاء و همه مسافرانی که قدم به لشت نشاء می گذارند گفت: شهرداري لشت نشاء به منظور رفاه حال مسافرین و اسکان این عزیزان، پارک لشت نشاء را که اخیراً احیا شده در نظر گرفته است.

وی با اشاره به تجهیز پارک لشت نشاء به سرويس بهداشتي، امكانات فروشگاهي و امكانات جذاب تفريحي براي كودكان گفت: در ورودی شهر- ابتدای جاده لشت نشاء به کوچصفهان- مکانی را برای کمپینگ مسافران در نظر گرفته ایم.

شهردار لشت نشاء با اشاره به فضاسازي مناسب شهر متناسب با نوروز و ايام فاطميه گفت: به منظور آشنايي با محصولات و نقاط دیدنی لشت نشاء اقدام به توزیع تراکت در مدخل های ورودی شهر نموده ایم. همچنین راهنمای گردشگران در این نقاط حضور دارند تا پاسخگویی سوالات مسافران عزیز باشند.

وی افزود: تلاش می کنیم تا میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم تا مسافران در پایان سفر، با خاطره اي خوش به شهر و ديار خود بازگردند.

مسچیان در ادامه به مهم ترين پروژه هاي بهره برداری شده شهرداري لشت نشاء در سال 93 اشاره نمود و اظهار داشت: در سالي كه گذشت با همت و تلاش مجموعه شوراي شهر و شهرداری، اقدامات زيربنايي كه تاكنون براي شهر لشت نشاء مغفول مانده بود انجام دادیم که از جمله آن ها می توان به لايروبي رودخانه اشمك رود به طول 2 كيلومتر اشاره نمود. با این کار از ايجاد سيلاب و آب گرفتگي در معابر منتهي به رودخانه و خانه هايي كه در حریم آن قرار دارند جلوگيري به عمل آمد.

 

12

 

شهردار لشت نشاء در پاسخ به این سوال که دو طرف پل اشمک رود چه زمانی آسفالت خواهد شد گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در فروردین ماه سال جدید، این کار صورت خواهد گرفت.

افتتاح مجموعه جهان پهلوان عسگری در دهه فجر، سنگ فرش بیش از 2000 مترمربع از پیاده رو های لشت نشاء با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان، لکه گیری آسفالت با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان،مکانیزه کردن ماشین های زباله و تلاش در جهت زیباسازی شهر، پروژه های دیگری بود که مسچیان به آن اشاره نمود.

علیرضا مسچیان نوزدهمین روز از دهه فجر را خاطره انگیز ترین روز کاری خود در سال 93 توصیف کرد و اظهار نمود: افتتاح مجموعه ورزشی جهان پهلوان عسگری و افتتاح پل اشمک رود که جز خواسته چندین ساله مردم لشت نشاء بود بهترین روز کاری من در سال 93 بود.

وی افزود: آتش سوزی غسال خانه لشت نشاء، خاطره ناراحت کننده من در این سال بود. گویی با این آتش سوزی من هم داشتم می سوختم.

مسچیان بزرگ ترین پروژه شهرداری لشت نشاء در سال 94 را توسعه شهر دانست و گفت: آسفالت کوچه ها، اصلاح هندسی میدان ورودی لشت نشا، و دیواره سازی حاشیه رودخانه اشمک – ازپل اشمک تا شهرداری-  مهم ترین برنامه های ما در سال 94 است.

وی در پایان گفت: از حمایت های بی دریغ اعضای محترم شورا صمیمانه متشکرم و از مردم عزیز شهرم که همواره همراه من بودند سپاسگزارم. شرمنده مردم عزیز شهرم هستم که نتوانستم با امکانات محدود، پاسخگوی نیازهایشان باشم اما تمام سعی خود را می کنم تا با تلاش فراوان، لشت نشاء را به جایی که در خور نامش باشد برسانم و صمیمانه از مردم لشت نشاء سپاسگزارم.

 

انتهای پیام/19


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads