کد خبر: 138201 - تاریخ: جمعه، 28 آوریل 2017 - 23:16

استاندار گیلان:

تمامی روستاها تا سال 97 از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند

استاندار گیلان با اشاره به توفیقات دولت در ارتقای شاخص آبرسانی روستایی اظهار کرد: تا سال 97 تمامی روستاها از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

به گزارش خوبان، دکتر محمد علی نجفی در جمع مردم اطاقور شهرستان لنگرود، مردمان اطاقور را مردمانی مهربان و دوست داشتنی توصیف کرد و افزود: بسیار خرسندم امروز به بهانه افتتاح این پروژه که به نام سردار رشید اسلام شهید املاکی مزین گردیده در جمع صمیمی شما مردمان خوب این منطقه حضور دارم.

استاندار گیلان با اشاره به توفیقات دولت در ارتقای شاخص آبرسانی روستایی اظهار کرد: تا سال 97 تمامی روستاها از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام سعی ما بر این است تمامی روستاهای شهرستان لنگرود را تا سال 96 آبرسانی کنیم گفت: حجم اعتبارات پروژه های در حال شکل گیری در شهرستان لنگرود نشان از هماهنگی و پیگیری خوب مسئولین شهرستانی و استانی بوده که توسعه این شهرستان را در پی دارد.

نجفی شاخص آبرسانی شهری  در استان را 99.8 درصد عنوان و تصریح کرد: به یاری خداوند با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این رقم را به 100 درصد خواهیم رساند.

وی به تلاش های دولت در جلوگیری از واردات برنج اشاره کرد و افزود: در دولت یازدهم واردات این محصول به حداقل کاهش یافت.

استاندار گیلان با یادآوری واردات بیش از 2 میلیون و 900 هزار تنی برنج در دولت گذشته، اضافه کرد: انبارهای برنج در سال 92 مملو از واردات برنجی بود که بعضا فاسد شده بود.

نجفی با اشاره به تمهیدات دولت یازدهم در جهت حمایت از کشاورزان اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته با توجه به کنترل واردات و حمایت های رئیس جمهور دولت در این بخش قیمت مناسب برنج را شاهد بودیم.

وی به افزایش 100 درصدی قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای در طی 3 سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری نیز این محصول از افزایش قیمت برخوردار خواهد بود.

استاندار گیلان به سرمازدگی و خسارات وارد شده به باغات مرکبات اشاره کرد و متذکر شد: حمایت از بخش تولید، مصرف و تامین مواد مصرفی مورد نیاز مردم از جمله اولویت های مهم دولتمردان به شمار می رود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» عنوان کرد: باید با بهره گیری از توان داخلی در جهت تحقق شعار امسال تلاش کنیم و این را وظیفه خود می دانیم. تمام تلاش ما بر این است تا رضایت مردم که رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت جلب کنیم.

استاندار گیلان از رشد تمامی شاخص های توسعه ای استان در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود: به شاخص ها که بنگریم خواهیم دید با همکاری و همراهی تمامی مجموعه استان توفیقات خوبی نسبت به سال 92 حاصل شده است.

 

انتهای پیام/652


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads