کد خبر: 122015 - تاریخ: یکشنبه، 16 اکتبر 2016 - 19:33

رییس اداره آموزش و پرورش خمام/

وظیفه آموزش و پرورش ارائه مشاوره ی مناسبت بین دانش آموزان است

کنعانی: از وظایف آموزش و پرورش ارائه مشاوره ی مناسبت به دانش آموزان، ارتقای سلامت روانی اجتماعی و بهبود کیفی زندگی آنان است.

به گزارش خوبان: مراسم افتتاحیه هفته بهداشت روان ( 24 لغایت 30 مهر ماه) همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 9 صبح با شعار “کمکهای اولیه روانشناختی و سلامت روان برای همه” در تمامی مدارس متوسطه دوره دوم منطقه و به صورت نمادین در هنرستان فنی و بازرگانی الزهرا برگزار شد.

در این مراسم ابتدا رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام ضمن گرامیداشت هفته بهداشت روان، به جایگاه مشاوره و مشورت در صدر اسلام اشاره کرد و افزود: دین مبین اسلام به مشاوره و مشورت بسیار ارج نهاده و نمونه آن را می توان جنگ خندق نام برد که پیامبر اسلام (ص) پس از مشورت با اصحاب و بنا به پیشنهاد سلمان فارسی که به پیروزی مسلمانان هم منجر شد.

کنعانی با استناد به بند 7-3 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: از وظایف آموزش و پرورش ارائه مشاوره ی مناسبت به دانش آموزان، ارتقای سلامت روانی اجتماعی و بهبود کیفی زندگی آنان است.

در این روز رییس مرکز بهداشتی درمانی شماره یک خمام ویژگی انسان سالم را برای حاضرین بر شمرد.

شریفی گفت: یک انسان سالم دارای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی است و در مواقعی که دچار چالش می شود با  برخورد عاقلانه، فکر و شعور خود آن را برطرف می کند. وی افزود: شما دانش آموزان در حساسترین دوره سنی هستید و با همراهی پدر و مادر ، مشاورین و دوستان خود می توانید از این دوره با موفقیت عبور کنید.

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

امکان نظر دادن برای این مطلب بسته شده است.

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads