کد خبر: 77023 - تاریخ: چهارشنبه، 15 آوریل 2015 - 19:04

حواشی سفر روحانی به گیلان:

بازار داغ عریضه‌نویسان و فلافلی/ سرعت بسیار زیاد خودروی رئیس جمهور در خیابان!

اتومبیل حسن روحانی در طول این مسیر با سرعت زیادی حرکت می کرد طوری که مردم نمی توانستند پا به پای خودروی رئیس جمهور حرکت کنند. این سرعت زیاد ماشین، حتی در جلوی ورزشگاه نیز دیده می شد.

به گزارش خوبان: سفر حجت الاسلام روحانی رئیس دولت یازدهم به گیلان با حواشی خواندنی همراه بود که در ذیل آمده است:

  1. در خیابان نامجو از ساعت ۷ صبح ترانه های برخی از خوانندگان از جمله حامد زمانی پخش می شد تا مردم آماده استقبال از رئیس جمهور شوند.
  2. اتوبوس هایی را که فرمانداران شهرستانهای مختلف برای آمدن مردم به رشت و پر شدن ورزشگاه شهید عضدی آماده کرده، در خیابان های نامجو، پرستار، حافظ، منظریه و… پارک شده بودند.
  3. بارها از طریق صدا و سیما و بقیه رسانه ها اعلام شده بود که اگر مردم با سامانه ۱۱۱ تماس بگیرند، ۱۰۰۰ کارشناس آماده خدمت رسانی تلفنی هستند و دیگر نیازی به نامه نوشتن نیست، اما اکثر اوقات این سامانه بوق اشغال می زد.
  4. قبل از آمدن رئیس جمهور عده ای از مردم دنبال مکانی بودند برای ارسال نامه هایی که نوشته و می خواستند به دست رئیس جمهورشان برسد، ولی مسئولین مربوطه می گفتند که هیچ نامه ای دریافت نمی کنند.
  5. بعد از ساعاتی باز هم مشاهده می شد که مردم با حجم انبوهی از نامه در دست شان منتظر رئیس جمهور هستند، به این دلیل اعلام کردند که اشکالی ندارد، نامه هایتان را بدهید.
  6. در این بین عریضه نویسان، فلافلی ها، دست فروشان و مخصوصا “پاکت نامه فروشان” بازار داغ و پر فروشی داشتند.
  7. حضور پرشور دانش آموزان سراسر استان همراه با مدیران مدرسه در خیابانها و ورزشگاه عضدی به چشم می خورد.rasht-rohani-29-500x375
  8. کارگران مختلف کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل گیلان پرده هایی آماده کرده بودند که به ورزشگاه ببرند تا شاید رئیس جمهور برای بیکار شدنشان چاره ای بیندیشد ولی اجازه بردن به داخل را نداشتند.
  9. زنانی با لباس محلی از شهرستانهای گیلان در ورزشگاه حضور داشتند.
  10. علی رغم اینکه اعلام شده بود که مردم از ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه حضور داشته باشند، ولی پرواز حجت الاسلام روحانی ساعت ۱۱ به زمین نشست و رئیس جمهور حوالی ساعت ۱۲ به ورزشگاه رسید.
  11. اتومبیل حسن روحانی در طول این مسیر با سرعت زیادی حرکت می کرد طوری که مردم نمی توانستند پا به پای خودروی رئیس جمهور حرکت کنند. این سرعت زیاد ماشین، حتی در جلوی ورزشگاه نیز دیده می شد.rasht-rohani-14-500x375
  12. مراسم حدود ساعت ۱۲ آغاز شد و حجت الاسلام کنعانی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.
  13. آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و محمد علی نجفی استاندار گیلان دقایق کوتاهی به خیر مقدم گویی از رئیس جمهور پرداختند.
  14. آیت الله قربانی، رئیس جمهور را استاد سخن دانست و استاندار گیلان هم مدعی شد که گیلان در کسب و کار رتبه نخست کشور را دارد.
  15. مجری برنامه برای مهیا کردن مردم جهت گوش دادن سخنان رئیس جمهور شعارهایی آماده کرده بود که تکرار شود: روحانی روحانی، مقدم تو نورانی — نور دل عاشقان، خوش آمدی به گیلان — امید ایرانیان، خدا نگهدار تو — روحانی متشکریم.
  16. در پایان حجت الاسلام روحانی رئیس دولت یازدهم نیز دقایقی به ایراد سخن پرداخت و گفت: امروز همه ملت ایران به توافق عزتمندانه، به اعتدال و میانه‌روی و تعامل سازنده «آری» می‌گویند. امروز همه می‌گویند که دوران افراطی‌گری به سر آمده است.IMG_0394-500x333

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. خمامی
     | 2015/04/16 - 07:53
    پاسخ

    البته این موارد جزء تدابیر ستاد استقبال جناب اقای دکتر روحانی برای کورسوی امید گیلانیان بود و نه چیز دیگر ناراحت نباش و شادی کنکه مشکل گیلان فقط آزاد راه است و راه آهن ، مشکل بیکاری نداریم ، زیرساختها خوبه ، کارخونه تعطیل نداریم ، توی اب فاضلاب ماهی پرورش میدیم چون خروجی پسماندها سبزه ، ترافیک نداریم ، سواحل ما مشکل جاده و استراحتگاه و خدمات گردشگری نداره همه چیز عالیه ، نخبگان رو در جلسه دیدار با نخبگان گلچین نمی کنند ، همه می تونن با ریس جمهور دیدار کنن چون داس رو فراموش کرد بیاره فقط کلید رو آورده ، رشت شهردار داره !!!و …. خلاصه همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads