کد خبر: 37026 - تاریخ: چهارشنبه، 16 اکتبر 2013 - 19:26

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

برگزاری دو همگانی بزرگ در گیلان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری نخستین دوهمگانی بزرگ این استان در آبان امسال خبر داد.

به گزارش خوبان: افشین مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره برگزاری همایش پیاده‌ روی در رشت، اظهار کرد: این همایش در تاریخ 26 مهر جاری برگزار می‌شود.

وی، برگزاری چنین همایش‌هایی را مستلزم صرف هزینه‌های بالا دانست و تصریح کرد: از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها مانند سپاه،‌ انتظامی، آموزش و پرورش و … استفاده می‌شود.

این مسئول، با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری همایش پیاده‌روی ایجاد فعالیت‌های تیمی و مشارکت دستگاه‌ها با اداره کل ورزش و جوانان گیلان است، افزود: دستگاه‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌های خود در توسعه ورزش‌های همگانی شریک شوند.

*بی‌توجهی به ورزش موجب عارضه قلبی است

مولایی به آمار بالای مرگ و میر بیماران قلبی در کشور اشاره کرد و گفت: این آمار نشان دهنده بی‌توجهی افراد نسبت به امر ورزش است.

وی رسانه‌ها را مسئول مدیریت اذهان عمومی و سمت و سو بخشیدن آنها به طرف ورزش دانست و ادامه داد: در جامعه‌ای که طرفدار ورزش حرفه‌ای است وقوع چنین اتفاق‌هایی جایز نیست و رسانه‌ها باید با جریان سازی‌های اجتماعی خود مردم را با ورزش آشنا و از تهدیدات تنبلی و دوری از ورزش آگاه کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان، ضرورت تشکیل ستاد بحران سلامت در کشور را مهم خواند و یادآور شد: رسانه‌ها از بزرگنمایی اخبارهای غیر ضروری بپرهیزند و با قلم خود اذهان عمومی را مدیریت کنند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران مشاوران خوبی هستند و از آنها در اتاق فکر ورزش استان استفاده می‌شود.

*ورزش روستاهای گیلان بررسی می‌شود/برگزاری دو همگانی بزرگ در گیلان

مولایی رسیدگی به ورزش بانوان و روستاها را از جمله اولویت‌های برنامه‌های خود عنوان کرد و یادآور شد: مشارکت در تجهیز مدارس استان نیز از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به ورزش خبرنگاران، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های آینده تمهیداتی برای ورزش رایگان خبرنگاران اندیشیده می‌شود.

سرپرست ورزش و جوانان گیلان، از برگزاری دوهمگانی بزرگ در تاریخ 10 آبان امسال در این استان خبر داد.

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads