کد خبر: 24483 - تاریخ: شنبه، 4 می 2013 - 11:10

مجلس فردا جلسه علنی دارد؛ حضور احمدی‌نژاد در جلسه رأی اعتماد به عباسی

خوبان خبر: جلسه علنی صبح فردای مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت اسدالله عباسی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص دارد.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح فردا، صلاحیت اسدالله عباسی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی را بررسی می‌کنند.

لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رییس جمهور پیش از این گفته بود که حضور رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به عباسی قطعی شده است.

بهارستان‌نشینان همچنین در جلسه علنی فردای مجلس، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد لایحه “تعیین حریم حفاظتی – امنیتی اماکن و تاسیسات کشور” و 2 گزارش اعاده شده کمیسیون اجتماعی از شورای نگهبان درمورد طرح “ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل” و نیز لایحه “حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست “را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه “اصلاح قانون نظام صنفی کشور”، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح “دائمی شدن قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری”، گزارش ‌کمیسیون کشاورزی درمورد لایحه “جامع منابع طبیعی”و گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره لایحه “اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات” در دستورکار صحن علنی فردای مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس در ادامه 4 گزارش کمیسیون اقتصادی را بررسی می‌کنند که این گزارشات درباره لایحه “موافقتنامه ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاری‌های‌ اقتصادی (اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی”، لایحه “موافقتنامه بین ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات درمورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه”، لایحه “موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی درمورد مالیات بردرآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی آن”و لایحه “دریافت عوارض برق تجدیدپذیر” است.

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درمورد لایحه “چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیئت‌های انضباطی نیروهای مسلح”، گزارش کمیسیون اجتماعی راجع به لایحه “اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام‌های پرداختی شرکت‌های تعاونی روستایی، عشایری و صیادی به اعضا مصوب 1365 و قانون اصلاح قانون‌ مذکور ‌مصوب 1371” و گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره لایحه “تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شد و آمد و چگونگی اجرای آن” در دستورکار جلسه علنی فردای بهارستان نشینان قرار دارد.

 

انتهای پیام/48

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads