کد خبر: 231862 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 آگوست 2023 - 23:42

مدیر امور توزیع برق خمام ؛

قطع برق ۱۲ اداره پر مصرف در خمام | نصب ١٣ ترانس جهت افزایش قدرت و پوشش مصرف بالای برق در ۴۵ روز اخیر

مدیر امور توزیع برق خمام با بیان اینکه کاهش مصرف ادارات و بخش تجاری در دستور کار در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: در این مدت برق ۱۲ دستگاه اداری در شهرستان خمام که به اخطارهای صادر شده مبنی بر کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند، قطع شد.

مدیر امور توزیع برق خمام در گفتگو با خوبان خبر اظهار کرد: با افزایش شدید دمای هوا در گیلان، مصرف برق در استان و خمام نیز افزایش پیدا کرده است.

آرش واقف  با اشاره به اینکه روزهای گرمی را در حال سپری کردن هستیم، افزود: رشد مصرف برق کشور امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ مگاوات بوده، این عدد معادل ۶ برابر مصرف استان سمنان است.

وی با بیان اینکه کاهش مصرف ادارات و بخش تجاری در دستور کار در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: در این مدت برق ۱۲ دستگاه اداری در شهرستان خمام که به اخطارهای صادر شده مبنی بر کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند، قطع شد.

مدیر امور توزیع برق خمام افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، همه دستگاه‌های اداری موظف‌ اند مصرف برق خود را در ساعات کاری به میزان حداقل ۳۰ درصد در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف روزانه با خاموش‌کردن روشنایی غیرضروری و برخی سامانه‌های سرمایشی کاهش دهند.

وی با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت مصرف از سوی مشترکین، افزود: افزایش بی سابقه دمای هوا، سبب رکوردشکنی مصرف برق در گیلان شده و نیاز است که نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام جدی تری شود.

آرش واقف با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۵ کیلومتر از شبکه سیمی این‌شهرستان بمنظور اصلاح و بهینه سازی شبکه های برقرسانی، به کابل خودنگهدار تبدیل شده، عنوان کرد: ۲۳ کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/۵۵۵

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads