کد خبر: 227170 - تاریخ: دوشنبه، 28 نوامبر 2022 - 15:09

شهردار خمام خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم محوطه‌سازی پشت‌بازار و کنارگذر اتصال خیابان بوعلی به رسالت

شهردار خمام از آغاز اجرای فاز دوم محوطه‌سازی پشت‌بازار و کنارگذر اتصال خیابان بوعلی به رسالت خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خمام از آغاز اجرای فاز دوم محوطه‌سازی پشت‌بازار و کنارگذر اتصال خیابان بوعلی به رسالت خبر داد.

ابوالحسن سیمایی پیش ازظهر امروز در جریان کلنگ زنی این پروژه ها در گفتگو باخبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه وعده ای از سوی مجموعه شهرداری و شورا شهر در خصوص محوطه سازی پشت بازار داده شده بود،افزود: بازار سنتی این شهر یکی از مناطق مهم تلقی می شود که نیار بود تا اقداماتی جهت سازماندهی بازار انجام گیرد.

وی با بیان اینکه فاز دوم این‌ پروژه شامل روشنایی معبر، کف‌پوش و دفع آب‌های سطحی با متراژ ۲ هزار متر مربع می باشد، افزود:برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

شهردار خمام،تصریح کرد: این پروژه تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ابوالحسن سیمایی همچنین با اشاره به اجرای پروژه کنارگذر اتصال خیابان بوعلی به رسالت،اظهار داشت:با بهره برداری این پروژه بخش اعظمی از مباحث ترافیکی شهر نیز حل می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه شامل خاکبرداری ، سنگ مالون ، دی مالون دیوارگذاری و آسفالت می شود، افزود:۵ ‚۳ میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده که تا پایان سال افتتاح می گردد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads