کد خبر: 213371 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 جولای 2021 - 13:31

کشتن بی رحمانه یک قلاده سگ در سطح شهر خمام

به گزارش خوبان خبر ؛  طی ۲۴ ساعت گذشته اخبار دردناکی درباره کشتن بی رحمانه ۱ سگ در شهر خمام به گوش رسید که در اثر اقدام زشت و غیر انسانی افراد حیوان آزار، ۱ سگ درحوالی کوچه رسالت با گلوله تفنگ کشته و به داخل سطل زباله رها شده است. به طور طبیعی، انجام […]

به گزارش خوبان خبر ؛  طی ۲۴ ساعت گذشته اخبار دردناکی درباره کشتن بی رحمانه ۱ سگ در شهر خمام به گوش رسید که در اثر اقدام زشت و غیر انسانی افراد حیوان آزار، ۱ سگ درحوالی کوچه رسالت با گلوله تفنگ کشته و به داخل سطل زباله رها شده است.

به طور طبیعی، انجام چنین این اقدام ناپسندی در هر کشور و جامعه دیگر موجب  و آزردگی خاطر شهروندان خواهد شد و بیانگر وجود افراد بیمار و حیوان آزاری است که بدون هیچ گونه محدودیتی دست خود را به خون مخلوقات بی گناه خداوند آلوده می کنند و بدون هیچ واهمه ای در برابر قانون احساس امنیت می کنند.

در نبود حمایت های قانونی برای فعالان محیط زیست و حیوانات در برابر تهدیدات افراد حیوان آزار که خود بی شک تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شوند، بارها شاهد عمومی شدن موارد دردناکی از حیوان آزاری و کشتار بی رحمانه موجودات معصوم هستیم که تنها گناه آن ها بداقبالی و زندگی در کنار ما مردم می باشد که به زیستگاه طبیعی آن ها تجاوز کرده ایم.

بی شک، این رخداد زشت، معرف فرهنگ مردم منطقه نیست زیرا به نوع دوستی، خیرخواهی و انس با طبیعت شهرت دارند و به عنوان جامعه ای فرهنگی و مذهبی، تحت تعالیم اخلاقی و مذهبی، آزار به حیوانات را امری ناپسند می شمارند و نسبت به وقوع چنین رفتارهایی بی تفاوت نخواهند بود.

 

 

 

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ابراهیم
     | 2021/07/3 - 11:05
    پاسخ

    ان کسی که چنین حرکت زشت رو مرتکب شده حتما منتظره خوردن ظربه ای از طبیعت باشه مطمعن باشه که زود تاوانه این کار رو میده گذره ثانیه ها مشخص میکنه کی وکجا وخیلی دردناکتر

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads