کد خبر: 209274 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 فوریه 2021 - 13:09

طی گزارشی از سوی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ؛

بیش از ۲۲ هزار نفر از جمعیت شهرستان خمام تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

بدنبال ابلاغ شهرستان شدن خمام از سوی وزارت کشور که تا ماه گذشته از بخشهای شهرستان رشت محسوب گردیده است ، آخرین وضعیت این منطقه از حیث افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی طی گزارشی از سوی روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان منتشر گردید .

به گزارش خوبان، بدنبال ابلاغ شهرستان شدن خمام از سوی وزارت کشور   که تا ماه گذشته از بخشهای شهرستان رشت محسوب گردیده است ، آخرین وضعیت این منطقه از حیث افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی طی گزارشی از سوی روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان منتشر گردید . 

در این گزارش با اشاره به وجود بیش از ۷۲۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۲۸۰۰ مستمری بگیر ، آمده است : با احتساب افراد تبعی این گروهها ، بیش از ۲۲۴۰۰ نفر از جمعیت شهرستان خمام تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند . 

۱۹۵۵ نفر بازنشسته ، ۷۸۶ بازمانده و ۱۲۵ ازکارافتاده جامعه مستمری بگیران تحت پوشش در تامین اجتماعی خمام را تشکیل میدهند . 

همچنین قریب به ۴۰۰۰ بیمه شده اجباری مشمول قانون کار ، بیش از ۱۱۵۰ بیمه شده مشاغل آزاد ، ۶۳۰ نفر بیمه شده اختیاری ، ۴۴۵ راننده و ۷۳۵ کارگر ساختمانی و قالیباف از بزرگترین گروههای بیمه شدگان تحت پوشش در تامین اجتماعی خمام میباشند . 

بیش از ۱۸۰۰ کارگاه تولیدی ، صنعتی و واحد صنفی خدماتی ، در حوزه جغرافیایی این شعبه قرار داشته و در سالجاری افزون بر ۷۰۲۰ جلد دفترچه درمانی برای بیمه شدگان ، مستمری بگیران و افراد تحت تکفل آنها در این منطقه صادر و تجدید گردیده است . 

تامین اجتماعی خمام بطور ماهانه بیش از ۵ میلیارد تومان انواع مستمری و قریب به ۵۰۰ میلیون تومان مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامتها و کمک هزینه ها را به جامعه هدف ارائه مینماید . 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads