کد خبر: 208616 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 ژانویه 2021 - 23:00

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام؛

حریق مزارع در خمام اطفاء شد / سهل‌انگاری مردم علت آتش‌سوزی‌هاست

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام، گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی از آتش سوزی مزارع در پشت کلانتری و چاپارخانه خبرداد و گفت:بلافاصله نیرو‌های این آتش نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خوبان خبر ؛محمود تقی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خوبان خبر،اظهار داشت: طی تماس‌ های تلفنی دو مورد آتش‌سوزی به واحد آتش نشانی شهرداری خمام اعلام شد که نیروهای ما سریعا به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌سوزی در مزرعه چاپارخانه ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز اعلام و با وجود وزش باد شدید، حضور به موقع آتش‌نشانان به محل حادثه سبب شد تا از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری شود.

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام، بیان کرد: حریق مزارع پشت کلانتری ‌یکی یگر از حوادثی بود عصر امروز اعلام و سریعا آتش‌نشان‌ها به محل اعزام شدند و عملیات اطفا‌‌ حریق را انجام دادند.

 تقی نژاد با اشاره یه اینکه میزان خسارات وارده جزیی بوده است،افزود: علت حریق، بی احتیاطی تنی چند از روستائیان در برافروختن آتش بود. 

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام بااشاره به اینکه به شهروندان توصیه می‌شود قبل از وقوع حوادث، مسائل ایمنی را رعایت کنند تا دچار اینگونه حوادث نباشیم،تصریح کرد:سهل‌انگاری مردم علت اصلی بسیاری از آتش‌سوزی‌ها‌ است که باید همه ما به عنوان یک شهروند نسبت به این موضوع دقت و توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/۷۵۴۰/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads