کد خبر: 207847 - تاریخ: دوشنبه، 21 دسامبر 2020 - 21:45

با راه‌اندازی پویش‌ مردمی گرمای یک دقیقه لبخند در شب یلدا ؛

گرمای همت مرکز نیکوکاری مهر مسجدجامع در شکوفه زدن لبخند یلدا / ۱۰۰ بسته کمک معیشتی و ۳ تبلت بین نیازمندان خمام توزیع شد

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام با اشاره به اینکه  ۱۰۰ بسته کمک معیشتی و اهدای ۳ تبلت بین نیازمندان خمام در شب ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار توزیع شد،گفت : ارزش ریالی هریک از بسته ها ۳میلیون بود که شامل برنج ، مرغ ، روغن نباتی ، سویا، ماکرونی، رب ، و چند ماده غذایی دیگر و میوه است.

به گزارش خوبان خبر ؛ یلدا آیین مهربانی و یادآور زندگی، دوستی و مهربانی در میان سردی‌ها و در دل تاریکی‌هاست، آنگاه که پیر و نوجوان را گرد هم آورده و دیدارها را تازه می‌کند. کودکان گوش به قصه‌های مادربزرگ‌ها بر سفره زیبای یلدا که با انار، هندوانه، آجیل و شیرینی‌های سنتی تزیین شده، می‌نشینند تا از قصه‌های شاهنامه بشنوند و از ننه سرما بانوی زمستان که با هوای سرد می‌آید.

اما امسال دیگر خبری از دورهمی‌های شب یلدا نبود و کرونا همه را تعطیل کرده تا با تجربه شب یلدایی نوین، فقط در فضای مجازی، جویای حال هم می بودیم.

اگرچه امسال دورهمی نداشتبم، اما همدلی‌ها افزایش یافته و مهربانی‌ها دوچندان شده تا در این روزها که خیلی از خانواده‌ها در تنگی معیشت به‌سر می‌برند، سفره‌های شب یلدایشان رنگین شود.

این بار نیز بچه‌های مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام در قالب کمک مومنانه وارد میدان شده و با راه‌اندازی پویش‌ مردمی «گرمای یک دقیقه لبخند در شب یلدا»،کمک به نیازمندان را جایگزین جشن ‌ها و شب نشینی‌ها کردند تا لبخند را مهمان خانه‌ها کنند.‌

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام با بیان اینکه زیبایی شب یلدا در کمک به نیازمندان است از اجرای طرح «گرمای یک دقیقه لبخند در شب یلدا»  خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای شاد کردن دل خانواده‌های نیازمندان در شب یلدا اجرا شد.

مصطفی نیرومند چوکامی مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه  ۱۰۰ بسته کمک معیشتی و اهدای ۳ تبلت بین نیازمندان خمام در شب ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار توزیع شد،گفت : ارزش ریالی هریک از بسته ها ۳میلیون بود که شامل برنج ، مرغ ، روغن نباتی ، سویا، ماکرونی، رب ، و چند ماده غذایی دیگر و میوه است.

وی در ادامه افزود: سعی ما بر این بوده است که این بسته‌ها از نظر محتوایی به بهترین شکل ممکن جمع  شود.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام  درپایان گفت : از زمان شیوع ویروس کرونا در منطقه ۶۲۵ بسته حمایتی توسط این مرکز و خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد،

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads