کد خبر: 164808 - تاریخ: شنبه، 7 آوریل 2018 - 13:28

وکیل پدر مقتول خبر داد ؛

قاتل اهورا 2 ساله بامداد سه شنبه اعدام می شود

بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول گفت : قاتل اهورا دوساله بامداد سه شنبه در زندان لاکان رشت به دار مجازات آویخته خواهد شد .

به گزارش خوبان، نامزد مادر مطلقه یک کودک ۲ ساله بعد از تجاوز به این پسر بچه او را در رشت به قتل رساند.

این حادثه تلخ ۲۲مهرماه سال گذشته در لاکانی رشت درحالی لو رفت که همسایه ها صدای فریاد و جیغ کودک معصوم را شنیده و به خانه کودک مراجعه کردند و حتی سعی کردند تا در خانه را باز کنند که موفق به این کار نشدند.

در ادامه همسایه ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که روی زمین افتاده و ناپدری شیطان صفت روی مبل نشسته بود. مردم بلافاصله اهورا آزار دیده را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل کردند.

مردی که درخانه بوده ابتدا گفت که من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شده ام، اما این گفته ها توسط همسایه ها نزد پلیس تکذیب شد و در ادامه مشخص شد او نامزد مادر اهورا است.

قاتل اهورا عصر ۲۳ مهر ماه سال گذشته در اداره آگاهی رشت به آزار و اذیت و قتل  اهورا اعتراف کرد و در ادامه اظهاراتش گفت: زمانی که اهورا را مورد تجاوز قرار دادم از درد و خونریزی زیاد گریه کرد و مدام  فریاد  می زد و من هرچه تلاش کردم او را ساکت کنم نتوانستم، که در آخر  سر کودک ۲ ساله را چند مرتبه به دیوار کوبیدم.

برپایه این خبر بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا اعلام کرد: قاتل این کودک دوساله با درخواست پدرو مادر وی در خصوص اجرای اشد مجازات برای متهم ، بامداد سه شنبه این هفته در زندان به دار مجازات آویخته خواهد شد .
منبع: برنا
انتهای پیام/451456

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads