کد خبر: 111077 - تاریخ: چهارشنبه، 18 می 2016 - 13:19

با حضور مهدوی فرماندار رشت/

دومین جلسه شورای ترافیک بخش خمام برگزار گردید

جلسه شورای ترافیک بخش خمام با حضور مهدوی فرماندار شهرستان رشت در بخشداری خمام برپا شد.

به گزارش خوبان:جلسه شورای ترافیک بخش خمام با حضور مهدوی فرماندار شهرستان رشت و اعضای شورای ترافیک بخش در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار شد.

مهدوی فرماندار رشت و جمعی از مسئولین شهرستانی و بخش صبح دیروز میهمان صبحانه کاری بخشداری خمام بودند.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در ابتدای جلسه در سخنانی ضمن خیر مقدم گوئی به اعضاء حاضر در جلسه بخصوص مهدوی فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان رشت و ابروفراخ معاون فرماندار رشت گفت: بحث اصلی این جلسه تصمیم گیری درخصوص مشکلات راه های بخش می باشد.

وی افزود: فرارسیدن فصل کشاورزی معضلی بزرگ برای این بخش ایجاد کرده است. 

بخشدار اضافه کرد: یکی از مسیرهایی که معضل تصادف را در خمام ایجاد کرده بریدگی روبروی ایران خودرو می باشد که بسیار خطرناک است و باید تصمیماتی برای آن اتخاد شود.

مسیحیان افزود: جلسه اول شورای ترافیک بخش خمام با حضور اعضای این کارگروه مصوباتی به همراه داشت که به فرمانداری رشت ارسال شد و از سوی کارشناسان فرمانداری نیز تصمیماتی گرفته شد.

وی در ادامه به مسیر جاده ترانزیتی تازه آباد خواچکین به پیربازار اشاره کرد و گفت: این مسیر برای اهالی روستای همجوار خطرناک شده و برای رفع آن باید تدبیری اندیشید.

مسچیان در ادامه به افرادی که در حاشیه جاده خمام میوه و تره بار عرضه و دکه های سیار کباب فروشی برپا می کند اشاره کرد و گفت: باید با این نوع افراد برخورد شود.

در ادامه این نشست مهدوی فرماندار رشت با بیان اینکه  موضوع ترافیک بخش خمام دارای شرایط خاصی است گفت: باتوجه به اینکه خمام در سه مسیر تقسیم می شود و ترددهای ویژه ای در جاده های آن انجام می شود، از  موقیعت خاصی برخورد دار است.

مهدوی اضافه کرد: خمام در مسیر خروجی بخش های خشکبیجار و لشت نشاء و مسیر تردد انزلی و بعضا غرب گیلان قراردارد.

وی با اشاره به به این مطلب که مسیرهای کمربندی خمام از اهمیت خاصی برخوردار می باشند اظهار داشت: چندین طرح ترافیکی در خمام برای جلوگیری از تلفات انسانی در حال اجراست.

فرماندار به اداره راه و شهرسازی شهرستان رشت پیشنهاد داد تا در خصوص دور برگردان، طرحی ارایه دهد.

مهدوی نصب سرعت گیر را یک راهکار کوتاه مدت برای رفع معضل ترافیک دانست و گفت: به شرط اینکه در آینده راهکار دراز مدت را در دستور کار داشته باشند، نصب سرعت گیر یک راهکار مناسب است.

فرماندار همچنین در خصوص دستفروشانی که در حاشیه جاده خمام حضور دارند گفت: با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری خمام تصمیماتی برای سازماندهی دستفروشان گرفته شود تا مشکلات احتمالی برای رانندگان به وجود نیاید.

 

25 26 27 27jpg 28

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads