کد خبر: 110947 - تاریخ: یکشنبه، 15 می 2016 - 09:50

همزمان با اعیاد شعبانیه /

از کارمندان ایثارگر شاغل در شهرداری لشت نشاء تجلیل شد

به منظور تجلیل از خانواده معظم شهداء،ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری ،مراسمی با حضور شهردار و عضو شو.رای شهر لشت نشاء برگزارگردید.

به گزارشخوبان:به منظور تجلیل از خانواده معظم شهداء،ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری ،مراسمی با حضور شهردار و عضو محترم شورای اسلامی شهر لشت نشا اقای علیرضا دقت کار و کارمندان ایثارگر شاغل در شهرداری برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهندس خوش فطرت شهردار لشت نشا ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در این مراسم گفت:تکریم خانواده شهداو ایثارگران وظیفه همه مردم است و آنان به عنوان الگو در جامعه اسلامی محسوب می شوند.

شهردار لشت نشا افزود: پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه برای همه مردم است.

 وی تاکید کرد: این خون شهدای نظام است که درخت انقلاب را پر ثمر کرده و پاسداری از خون شهدا وظیفه همه مردم است و شهدا در جامعه اسلامی جایگاه ویژه ای دارند. امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران  و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان با ایثار جان خود از این انقلاب پاسداری کردند، افزود: رسالت ما پاسداری از ارزش‌های شهدا بوده که امروز مورد هجوم دشمن قرار گرفته است

خوش فطرت با تأکید بر اینکه باید واقف به تلاش شهدا و عامل به آرمان‌ها و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس باشیم، تصریح کرد: باید این آرمان‌ها و ارزش‌ها را به نسل حال و آینده که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند بسپاریم.

وی در خاتمه با بیان اینکه برای کسب هر موفقیت و پیشرفت خون پاک شهیدی بر زمین ریخته شده است، اظهار کرد: صبر و استقامت خانواده شهدای ملت ایران در راه این پیروزی‌ها در دنیا بی‌نظیر است.

 در ادامه این مراسم اقای دقت کار عضو محترم شورای اسلامی شهر لشت نشا طی سخنانی گفت : شهیدان با نثار جان خود و ایثارگران با شجاعت خود، آزادی و اقتدار و عزت را برای ما به ارمغان آوردند، اینکه شهدا برای خدا و پیروی از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جان خود را نثار کردند و ماندگار شدند، افزود: عشق و محبت به شهدا محبت به اهل بیت (ع) است.

در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدير و هدايا ازخانواده شهدا ، ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در  شهرداری لشت نشا تجليل به عمل آمد.

20 30 40

منبع:روابط عمومی شهرداری لشت نشاء

انتهای پیام/5635


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads