کد خبر: 234963 - تاریخ: شنبه، 9 دسامبر 2023 - 00:34

درخشش تیم تکواندو خمام در مسابقات پومسه گیلان

رقابت های پومسه تکواندو گیلان امروز در خانه تکواندو رشت پیگیری شد.

به گزارش خوبان خبر؛ رقابت های پومسه تکواندو گیلان امروز در خانه تکواندو رشت پیگیری شد.

در این دوره از رقابت ها حدود ۲۰۰ تکواندوکار پومسه رو در رده سنی مختلف به رقابت پرداختند که تیم «الف» در رده سنی ۱۰تا۱۲سال، عرفان ترابی بخش تیمی و انفرادی به مدال طلا رسید، در رده ی ۱۰تا۱۲سال، طاها بخشی به دو مدال برنز انفرادی و طلای تیمی را کسب کرد و امیر حسین یکتا نظرنیز دو مدال نقره ی انفرادی و طلای تیمی را به خود اختصاص داد.

همچنین رده سنی ۹تا۱۲سال، علیرضا ربیع نژاد مدال نقره انفرادی علیرضا ربیع نژاد دست یافت و در رده سنی زیر۹سال، کیان قاسمی به مدال برنز انفرادی و نقره تیمی را از آن خود کرد و در رده سنی ۱۲تا۱۴سال، ابوالفضل فردی و دو مدال برنز انفرادی و نقره تیمی کسب نمود و در رده ۱۲تا ۱۴سال، یاسین رستگار صاحب مدال برنز انفرادی شد.

در رده سنی ۱۲تا ۱۴سال،امیرمهدی حسین زاده دو مدال برنز انفرادی و تیمی را به گدن آویخت و در رده ۱۲تا۱۴سال، امیرمهدی نوروزی به مدال به مدال نقره بسنده کرد.

در ادامه این مسابقات خمام تیم «ب» در رده سنی زیر ۹سال،کیان رنجبر به مدال طلا دست یافت و امیررضا عبدی و محمد طاها جهدی به ترتیب مدال های نقر و برنز را کسب کردند.

در رده کمربندهای زرد در ده سنی ۹ تا ۱۲ سال ابوالفضل دوستدار به مدال نقره و ابوالفضل مردآزاد مدال برنز را به خود اختصاص داد و در رده کمربندهای آبی و در رده سنی ۹تا ۱۲ سال آروین شرقی به مدال طلا را به خود اختصاص داد و در رده کمربند آبی و در رده سنی ۱۲ تا ۱۳ سال نیز مانی خمامی توانست در این رده به مدال برنز دست یابد.

گفتنی است، هدایت تیم خمام «الف» بر عهده جلال مصفا و هدایت تیم خمام «ب» برعهده علیرضا حقی بود.

انتهای پیام

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads