کد خبر: 231363 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 جولای 2023 - 16:59

مدیر امور توزیع برق خمام خبر داد؛

قطعی برق در برخی مناطق شهر خمام ناشی از درگیر شدن شاخه درختـان با شبکه برق بود

آرش واقف در خصوص قطعی چند باره برق در شهر خمام،اظهار، داشت: امروز به دلیل بارش های پراکنده و وزش باد شاهد پارگی سیم های برق در خط فشارمتوسط هوایی در مسیر آرامستان بودیم و این امر موجب خاموشی چند باره در برخی مناطق شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ آرش واقف در خصوص قطعی چند باره برق در شهر خمام، در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر اظهار، داشت: امروز به دلیل بارش های پراکنده و وزش باد شاهد پارگی سیم های برق در خط فشارمتوسط هوایی در مسیر آرامستان بودیم و این امر موجب خاموشی چند باره در برخی مناطق شد.

مدیر امور توزیع برق خمام اضافه کرد: وزش باد شدید موجب پارگی سیم های خط ۲۰ کیلو ولت و نیز قطع برق شهر خمام شد که لاجرم تا پیدا شدن عیب و رفع آن بیش از ۲ ساعت به طول انجامید.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال وقوع حوادث تیم‌های عملیاتی اداره برق در منطقه در آماده باش کامل قرار دارند و پس از پارگی و قطع شدن کابل‌های برق پس از یافتن محل عیب بلافاصله تیم عملیاتی وارد عمل شد تا وضعیت برقرسانی نرمال شود.

آرش واقف با بیان اینکه  نقص ها در شبکهٔ برق رسانی به سختی قابل رویت است ، افزود:  زمان رسیدگی به وضعیت بوجود آمده را طولانی می‌کند.

مدیر امور برق خمام در ادامه گفت: در صورت رویت اتصالی و یا شنیدن صدای ناهنجار و حتی انفجار از تاسیسات برق، سریعا موضوع را از طریق شماره ۱۲۱ اطلاع دهند تا تیم های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق برای رفع اشکال و برقراری برق شبکه وارد ماموریت شوند.

انتهای پیام/۵۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads