کد خبر: 112510 - تاریخ: دوشنبه، 6 ژوئن 2016 - 15:54

ظهر امروز صورت گرفت؛

جلسه کنترل قیمت بازار در ماه مبارک رمضان در فرمانداری رشت برگزار شد

جلسه کنترل قیمت بازار در ماه مبارک رمضان»،پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار وسایر مسئولین ذیربط در محل فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان،جلسه ای با مضمون «کنترل قیمت بازار در ماه مبارک رمضان»،پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار وسایر مسئولین ذیربط در محل فرمانداری شهرستان رشت تشکیل شد.

سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در روزهای آتی ، اذعان داشت: به دلیل نوع نیاز روزه داران باید تسهیلاتی از نظر قیمت و شرایط عرضه برای برخی از اجناس بازار در نظر گرفته شود.

وی ساعت پخت تمام نانوایی ها را در ماه مبارک رمضان ، یازده پیش از ظهر اعلام نمود و افزود: مکانهای خاصی چون بیمارستانها ، زندانها و …. نانوایی های مخصوص به خود دارند و بجز این موارد ، نباید برای هیچ واحد نانوایی استثنا وجود داشته باشد.

مهدوی افزود: به تعدادی از واحدهای پذیرایی در مسیرهای اصلی شهرستان ، مجوز پانزده روزه فعالیت در روزهای ماه رمضان داده می شود و مدت زمان این مجوز ، با هدف جلوگیری از وقوع تخلفات معمول در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره یه شرح وظایف دهیاران در روستاها ، افزود: دهیاران با توجه به اینکه نماینده دولت کوچک روستاها هستند ، باید همکاری همه جانبه ای را با تمام دستگاههای اجرایی مرتبط داشته باشند.

وی همچنین اذعان داشت: گزارشهای زیادی از سوی دهیاران در رابطه با تخلفات معمول نانوایی ها به سوی اتحادیه نانوایان و اداره کل غله فرستاده می شود، اما متاسفانه این شکایات در پروسه بوروکراسی اداری ، مشمول زمان شده و در رسیدگی به آنها تاخیر به وجود می آید که این مشکل با ارتباط مستقیم با دستگاههای نامبرده می تواند به طرز محسوسی تقلیل یابد.

فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد: قیمتهای اقلام اساسی برای ماه مبارک ، باید هر چه سریعتر اعلام شوند .

منبع:روابط عمومی فرمانداری رشت


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads