کد خبر: 85967 - تاریخ: جمعه، 7 آگوست 2015 - 15:48

نماینده مردم رشت در گفتگوی اختصاصی با خوبان خبر:

ورود به برجام حق مجلس است/ آقای هاشمی به حافظه تاریخی خود رجوع کند

کوچکی نژاد اظهار داشت: همان طور که مجلس آمریکا در حال کار بر روی مواد برجام است مجلس ایران نیز باید در قضیه هسته ای ورود کند و نظر نمایندگان مجلس اخذ شود.

به گزارش خوبان: جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص اظهار نظر برخی دولتی ها مبنی بر عدم ورود مجلس به قضیه برجام اظهار داشت: بر اساس اصول قانون اساسی کلیه موافقت نامه ها و توافق نامه های بین المللی باید به تصویب مجلس برسد و کسانی که معتقد به عدم ورود مجلس به قضیه برجام هستند حتما اصول قانون اساسی را دقیقا مورد بررسی قرار نداده اند.

وی افزود: این حق مجلس است و یک بحث ملی است و به کل کشور ارتباط دارد. همان طور که مجلس آمریکا در حال کار بر روی مواد برجام است مجلس ایران نیز باید در قضیه هسته ای ورود کند و نظر نمایندگان مجلس اخذ شود.

کوچکی نژاد با بیان این که دو نهاد در بحث توافق هسته ای مهم است اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی دو نهادی هستند که بررسی برجام حق قانونی آن هاست.

نماینده رشت در مجلس ادامه داد: کسانی که از عدم ورود مجلس به قضیه هسته ای سخن می گویند حرف هایی می زنند که هیچ مبنایی ندارد.

کوچکی نژاد همچنین در خصوص اظهار نظر اخیر هاشمی رفسنجانی که گفته بود « کسانی که تا دیروز در روستاها قدم می زدند، اکنون انقلابی شده اند» گفت: من نظر آقای هاشمی را به صحبت های حضرت امام جلب می کنم که فرمودند حال فعلی افراد بسیار مهم است و قرار نیست افرادی که در یک مقاطعی به نظام خدمت کرده اند به این دلیل مورد بازخواست قرار گیرند.

وی اضافه کرد: آن هایی که قبلا انقلابی بودند و اکنون از نظام فاصله گرفته اند نیز دچار اشتباهند و باید هدایت شوند. آقای هاشمی هم اگر به حافظه تاریخی خود رجوع کند و خطبه هایی را که قبلا خواننده مرور کند دیگر این حرف ها را تکرار نمی کند.

 

انتهای پیام/63


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads