کد خبر: 50263 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 می 2014 - 10:20

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

برخورد جدی پلیس گیلان با هنجارشکنان ساحل دریا

فرمانده انتظامی گیلان از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان ساحل دریا در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، ابراهیم قائدرحمتی عصر دوشنبه در نخستین جلسه ساماندهی طرح‌های سالم‌سازی ساحل دریا و تفرجگاه‌های گیلان اظهار کرد: حفظ و حراست از نعمت دریا بر تمام جامعه واجب است.

وی اجرای طرح سالم‌سازی دریا و ساماندهی تفرجگاه‌ها را پاسخی به مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: احساس مسئولیت همگانی زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی در ساحل دریا است.

قائدرحمتی با بیان اینکه رعایت قانون و حقوق شهروندی بستر حضور گردشگران در گیلان را فراهم می‌کند، تصریح کرد: پلیس با هنجارشکنان در ساحل دریا برخورد جدی می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان یادآور شد: پلیس با ناامن کردن ساحل و تفرجگاه‌ها برای هنجارشکنان امنیت بیشتری در راستای استفاده مردم از مواهب طبیعی را فراهم می‌کند.

وی مشارکت و همکاری مردم با پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های ساحل دریا را موثر دانست و خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس تضمین‌کننده امنیت و آرامش شهروندان و مسافران است.

قائدرحمتی از تدوین ویژه‌برنامه‌های پلیس برای کنترل واحدهای صنفی در ساحل و تفرجگاه‌ها در گیلان خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در کاهش حوادث و تلفات ناشی از دریا تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به رشادت دو نفر از کارکنان پلیس در خلع سلاح سارقان در لاهیجان، تصریح کرد: انجام صحیح ماموریت با شهامت و قاطعیت در برخورد با جرایم موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود.

وی رشادت ماموران انتظامی را نمونه‌ای از توانمندی پلیس گیلان در برخورد با ناهنجاری‌ها عنوان کرد و افزود: توفیق پلیس در ارتقای امنیت جامعه با تلاش مضاعف تمام کارکنان انتظامی استان تحقق پیدا کرده است.

قائدرحمتی همچنین با تبریک هفته معلم به پیشکسوتان و تلاشگران عرصه علم و دانش، تصریح کرد: انسان با تعلیم و تربیت صحیح بصیرت لازم در مواجه شدن با شرایط ویژه را کسب می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان تربیت انسان‌های فرهیخته و بزرگ را حاصل تلاش معلمان دانست و بیان کرد: معلم از جایگاه والایی در گسترش علم و دانش برخوردار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads