کد خبر: 171147 - تاریخ: شنبه، 28 جولای 2018 - 14:22

سارا قمی فوتبالیست خمامی تیم بانوان ملوان بندر انزلی :

نام ملوان هراس در دل هر تیمی خواهد انداخت/ هیچگاه دنبال شهرت نبودم

سارا قمی : خوشبختانه قوی شدن تیم ها چه در لیگ برتر و دسته اول نشان از پیشرفت فوتبال بانوان است .

به گزارش خوبان، تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی با ارائه بازی هجومی مقابل نمایندگان مازندران و خوزستان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد که بدون شک سارا قمی مهاجم ملی پوش و با اخلاق انزلی چی ها با به ثمر رساندن هفت گل نقشی چشمگیر در این صعود داشت .

سارا قمی فوتبالیست خمامی تیم بانوان ملوان بندر انزلی پس از دیدار مقابل نماینده خوزستان در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از سطح بالای کیفی تیمهای لیگ یکی اظهار داشت : ما چندین سال بود از این لیگ خبر نداشتیم ولی در دو بازی قبل پی بردیم که واقعاً تیم های لیگ دسته اول،فوتبال خیلی خوبی را به نمایش می گذارند و برای ما فرقی نخواهد کرد که مقابل چه تیمی بازی می کنیم و بنابراین با تمام قوا به میدان رفتیم .

وی در ادامه ضمن نگرانی از شرایط جویی تصریح کرد : با توجه به وجود دمای 36 درجه ای شهر کرد ما سعی کردیم در بازی دوم مقابل نماینده خوزستان فشار کمتری آورده  تا با تقسیم نیروی بدنی بتوانیم در بازی آخر مقابل نماینده شهر کرد راحت تر بازی کنیم .

مهاجم ارزشمند ملوان بندر انزلی در خصوص صعود تیمش به لیگ برتر نیز افزود : ما تمام برنامه ریزی روی لیگ یک داشتیم که با مسجل شدن صعود به لیگ برتر با یک راهکار  اصولی و جذب بازیکنان باکیفیت مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهیم بود .

سارا قمی ضمن ابراز ناراحتی از حضورش در پست هافبک در تیم شهرداری بم بیان داشت : من حدود 15 سال در پست مهاجم بازی می کردم ولی در دوسال گذشته در شهرداری بم به پست هافبک چپ انتقال یافتم که باعث شد از موقعیت دروازه دور باشم ولی با این حال 14 پاس گل دادم که فیلمهای آن موجود است.

وی ادامه داد : من بازیکنی نیستم که دنبال هیاهو ، تعریف و تمجید از خود باشم چون سارا قمی به تمام اهدافش در فوتبال ایران رسیده و در حال حاضر نیز تمام تمرکزمان روی لیگ برتر است تا به اهداف از پیش تعیین شده برسیم .

 

سارا قمی با مثبت ارزیابی کردن نقش مریم ایراندوست در ملوان اظهار داشت : خانم ایراندوست همیشه شرایط ایده آلی را برای شاگردانش مهیا می کند که بازیکن با جان و دل در خدمت تیم باشد  و ایشان علاوه بر اینکه مربی بزرگی است یک روانشناس خیلی خوبی است .

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: من از شما که همیشه حامی فوتبال بانوان بوده اید کمال تشکر را دارم که حداقل 50 درصد به پیشرفت فوتبال بانوان کمک کردید و امیدواریم این حمایت ها ادامه دار باشد.

 

انتهای پیام/65656


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads