کد خبر: 142489 - تاریخ: چهارشنبه، 28 ژوئن 2017 - 17:19

فرمانده انتظامي استان گيلان:

اقتدار دستگاه قضایی و پليس، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده انتظامي استان گيلان گفت: اقتدار دستگاه قضایی و پليس، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خوبان، سردار “محمدرضا مير حيدري”در نشست تعاملي با مدير كل دادگستري استان گيلان كه به مناسبت هفته قوه قضائيه برگزار شد، با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای تعامل هر چه بیشتر پلیس و قوه قضاییه است، گفت:‌دستگاه های قضا نقش موثری در حفظ اقتدار نظام و جاری شدن احکام الهی در کشور دارد.
سردار میرحیدری استقرار نظم و امنیت را در سطح استان مطلوب و مناسب توصیف کرد و افزود: کاهش قابل توجه سرقت و جرایم خشن در سه ماهه اول امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، نشان از بهبود نسبی وضعیت امنیت و آرامش در استان دارد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه آمار غرق‌شده‌های سواحل گیلان در سال 95، 29 تن بوده است، تصریح کرد: تعامل مستحكم پليس و قوه قضائيه ضامن امنيت است.
وی با تاکید بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه ها، خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه در بین دستگاه های فرهنگی استان، عزمی برای برخورد با این ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها دیده نمی‌شود.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه پلیس برای همکاری با دستگاه قضایی در جهت کاهش نابسامانی‌هایی که باعث رنجش خاطر مردم و کمرنگ شدن ارزش‌های دینی می شود آماده است، اظهارداشت: اقتدار دستگاه قضایی و پليس، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/466


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads