کد خبر: 133069 - تاریخ: شنبه، 25 فوریه 2017 - 11:27

رئیس آموزش و پرورش خمام در بازدید از دفتر سایت خبری خوبان خبر :

رسانه می تواند فعالیت آموزش و پرورش را در سطح جامعه تبیین کند | مسابقات استانی قرآن و اذان در خمام برگزار خواهد شد

محمود کنعانی رئیس آموزش و پرور ش خمام گفت:رسانه می تواند فعالیت آموزش و پرورش را در سطح جامعه تبیین کند.

به گزارش خوبان: محمود کنعانی، رئیس آموزش و پرورش خمام به همراه جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش در بازدید از دفتر سایت خبری خوبان خبر ضمن تبریک جهت تاسیس دفتر این سایت ،گفت: با مشخص شدن دفتر خوبان خبر دسترسی مسولین و مردم به این مجموعه راحت تر شده است. هرچند که قبلا با نبود این دفتر فعالیت های آموزش و پرورش و دیگر سازمان ها را به خوبی رسانه ای می کرد و خبرنگاران آن کمال همکاری را با ادارات تحت پوشش خود داشته است.

کنعانی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در جامعه، افزود: در گذشته اخبار به طورصحیح در اختیار مردم قرار نداشت ولی با گسترش رسانه اخبار به طور صحیح و دقیق در اختیار مردم قرار می گیرد .

رئیس آموزش و پرورش خمام در خصوص اهمیت نقش رسانه‌ها در چشم‌انداز آموزش و پرورش بیان داشت: رسانه می توانند با توجه به گستردگی اداره آموزش و پرورش و فراگیر بودن آن در کشور و جهان و نقش این اداره در خانواده ها، فعالیت آموزش و پرورش را در سطح جامعه تبیین کند.

این مقام مسئول با اشاره به این که دانش آموزان استفاده زیادی از محیط فضای مجازی می کنند افزود: رسانه می تواند با انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش در زمینه های مسابقات قرانی،ورزشی، تقدیر از دانش اموزان برتر در فضای مجازی و آگاهی بخشیدن به دانش آموزان ایجاد انگیزه کند.

محمود کنعانی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن و اذان در خمام، گفت:مسابقات مذکور از 21 الی 25 اسفند در کانون شهید حق شناس و برای اولین بار مسابقات اذان در مسجد جامع خمام برگزار خواهد شد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads