کد خبر: 124846 - تاریخ: دوشنبه، 21 نوامبر 2016 - 18:26

مسئول بسیج سازندگی سپاه مقداد خبر داد؛

طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی در بخش های لشت نشا، خشکبیجار،خمام اجرا می‌شود

طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی در بخش های لشت نشا،خشکبیجار،خمام از سوم تا پنجم آذرماه در هفته بسیج انجام می‌شود.

به گزارش خوبان:سرهنگ کریمی مسئول بسیج سازندگی سپاه مقداد در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی در بخش های لشت نشا،خشکبیجار،خمام از سوم تا پنجم آذرماه در هفته بسیج انجام می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی کشور با سازمان دامپزشکی اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و حفظ سرمایه ملی اجرا می‌شود چراکه نیوکاسل بیماری ویروسی طیور و خسارت زننده‌ای است که موجب هدررفت سرمایه و زیان اقتصادی خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه مقداد خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح کنترل و پیشگیری از بیماری نیوکاسل در طیور روستایی ، جلوگیری از انتشار بیماری به واحدهای صنعتی ، کاهش خسارت ناشی از بیماری نیوکاسل و کمک به اقصاد خانوارهای روستایی می باشد .

کریمی در پایان سخنان خود با بیان اینکه پرورش طیور محل کسب‌ و کار برخی از روستاییان و اصلی‌ترین سرمایه آن‌هاست همراهی عمومی در اجرای مؤثر طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل را خواستار شد.

 

انتهای پیام/2632


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads