کد خبر: 108342 - تاریخ: دوشنبه، 11 آوریل 2016 - 14:42

کوچکی نژاد:

ائتلاف اصولگرایان بیشترین رای را داراست/ در مرحله دوم انتخابات ائتلاف رمز پیروزی است

کوچکی نژاد گفت: هنوز نمی توان ترکیب فراکسیون ها را پیش بینی کرد و از لغزندگی شدیدی برخوردار است و ممکن است برخی خود را اصولگرا معرفی کنند اما با گرفتن امتیاز از دولت به سمت اصلاحات حرکت کنند.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اهمیت انرژی هسته ای گفت: دشمنان نظام به محض اینکه متوجه شدند جوانان و دانشمندان ایرانی به دانش هسته ای دست پیدا کرده اند شروع به اعتراض و کارشکنی کردند اما در نهایت این نظام اسلامی ایران بود که با پشتوانه اراده ملی توانست در این مسیر پیش برود و حتی تا مرحله صنعتی شدن پیش رفته بودیم که متاسفانه آمدند و مانع ایجاد کردند.

وی افزود: من معتقدم انرژی هسته ای حقی است که مردم از حکومت مطالبه می کنند و نظام نیز باید به این مطالبه پاسخ مثبت بدهد.

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه پیش بینی ترکیب مجلس آینده سخت است گفت: هنوز نمی توان ترکیب فراکسیون ها را پیش بینی کرد و از لغزندگی شدیدی برخوردار است و ممکن است برخی خود را اصولگرا معرفی کنند اما با گرفتن امتیاز از دولت به سمت اصلاحات حرکت کنند و تدبیر و امید نقطه اتصال برخی اصولگرایان و اصلاحطلبان بشود.

وی افزود: در خصوص ترکیب مجلس در نتیجه باید گفت تعیین حداقلی و حداکثری فراکسیونهای مجلس در ابتدا مشخص نمی شود و باید چند ماهی زمان بگذرد تا واقعیت طراز فراکسیون های مجلس مشخص گردد.

کوچکی نژاد همچنین در خصوص رئیس آینده مجلس گفت: من معتقدم ممکن است در سال ابتدایی مجلس ریاست لاریجانی تثبیت بشود اما ممکن است بعدا و با شکل گیری فراکسیون ها اتفاقات دیگری رخ بدهد.

وی در پایان در خصوص پایبندی اعضای ائتلاف اصولگرایان گیلان به ائتلاف گفت: من معتقدم که وحدت، هماهنگی و همدلی در قالب ائتلاف یک امر مبارکی است و در مرحله اول نشان داده شد که ائتلاف اصولگرایان بیشترین رای را داراست و به نظرم تک رای ها اثرگذار بود در تعیین نفر اول و به اعتقاد من همه باید تلاش بکنند خصوصا بزرگان صحنه و اصولگرایان گیلان تا بتوانند طرفداران کاندیداها را قانع بکنند که در مرحله دوم انتخابات ائتلاف رمز پیروزی است.

 

منبع : 8دی

انتهای پیام/563


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads