کد خبر: 87882 - تاریخ: جمعه، 28 آگوست 2015 - 19:00

امام جمعه خمام:

انگلیس با خباثتی مثال زدنی در همه این سال ها به ایران ضربه زده است

با نگاهي اجمالي به روابط ديپلماتيك ايران و انگليس در تاريخ، درمي‏يابيم كه انگليس در همه اين سال‏ها با خباثتي مثال زدني و منحصر به فرد، در مقاطع مختلف، ضربات جبران ناپذيري را به ايران زده است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام حجاب را نماد حرمت و منزلت زن دانست و گفت:  بدن زن مومن، همچون روح او، در نگاه خداوند حرمت و احترام دارد. شرافت اين بدن و جاذبه‌هاي آن اقتضا مي‌کند که در برابر چشمان هوس‌آلود و حريص مردان قرار نگيرد.

 

وی افزود: نمايش رايگان جاذبه‌هاي بدني زنان در محيط جامعه، از قدر و منزلت آنان مي‌کاهد و آنان را به ابزاري براي شهوت‌راني مردان طماع بدل مي‌کند و ارزش‌ها و جاذبه‌هاي شخصيتي و انساني آنان را پوشانده و پنهان مي‌کند.

 

امام جمعه خمام با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت:  شهيدان رجايي و باهنر، با تأسي از اميرالمؤمنين(عليه السلام) رياست را از اوج کبر و فخر و غرور به زير کشيدند و با زندگي سالم و بي آلايش خود همراه ساختند.

 

خطیب جمعه خمام علت شهادت شهیدان رجایی و باهنر را پايبندي شان به احکام حيات بخش اسلام دانست و تصریح کرد:  والّا منافقين کوردل با افراد لامذهب و معاند اسلام کاري نداشتند.

 

امام جمعه خمام در ادامه با اشاره به ضربات جبران ناپذیرانگلیس در طی سالیان متوالی به ایران، به ذکر مثال هایی در این باره پرداخت و گفت: با نگاهي اجمالي به روابط ديپلماتيك ايران و انگليس در تاريخ، درمي‏ يابيم كه انگليس در همه اين سال‏ها با خباثتي مثال زدني و منحصر به فرد، در مقاطع مختلف، ضربات جبران ناپذيري را به ايران زده است.

 

وی اضافه کرد: نقش مستقيم انگلیس در كودتاي 28 مرداد 1332 براي همراهي با آمريكا؛ همراهي با آمريكا براي سركوب انقلاب اسلامي ملت ايران؛ حمايت و پشتيباني از سلمان رشدي؛ مشاركت در تحريم‏ هاي ايران، مشاركت فعال در فتنه 88 و… تنها بخشي‏ از اقداماتي است كه دولت انگلستان در جهت منافع خود و عليه ايران طی سالهای اخیر انجام داده است.

 

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به صحبت های وزیر سابق اطلاعات گفت: وزير سابق اطلاعات گفته بود  سفارت انگليس به 200 فرد مأموريت داده بود كه فقط سراغ خواص بروند و راه‏ هاي نفوذ بر آن‏ها را شناسايي كنند، به‏ همين دليل ناگهان برخي خواص در زمان فتنه ساكت شدند.

 

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads