کد خبر: 69215 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 ژانویه 2015 - 22:04

علیرضا پورهادی به خوبان خبر گفت:

آمادگی کامل شهرداری خمام برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف

علیرضا پورهادی شهردار خمام در گفتگو با خوبان خبر از آمادگی کامل شهرداری خمام برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف در شهر خمام خبر داد.

به گزارش خوبان: علیرضا پورهادی شهردار خمام در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آمادگی شهرداری برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در روزهای پایانی هفته جاری گفت: پرسنل خدمات شهری و آتش نشانی در آماده باش به سر می برند. همچنین نمک خریداری شده و در انبار موجود است.

 

بارش برف در خمام

 

وی با اشاره به این نکته که شهرداری خمام یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر در اختیار دارد گفت: با شرکت هایی که بیل و لودر دارند هماهنگی صورت گرفته تا به محض بارش باران دستگاه های خود را در شهرداری مستقر کنند.

پورهادی با بیان این نکته که به محض بارش برف، ماشین های آتش نشانی با حرکت در جاده ها، مسیرها را باز نگه می دارند گفت: با بیل و لودر هم برف ها را کنار می زنیم.

شهردار در پایان ابراز امیدواری نمود تا در روزهای بارش برف راه های اصلی و فرعی باز خواهند بود.

گفتني است؛ بررسي و تحليل آخرين نقشه هاي پيش يابي هواشناسي گيلان نشان دهنده نفوذ توده هواي سرد و بارش زا از اواخر وقت چهارشنبه وصبح پنجشنبه از عرض هاي جغرافيايي بالاتر به سواحل جنوبي درياي خزر مي باشد.
بر این اساس شرايط براي بارش باران و برف، كاهش شديد دما و وزش باد شديد از روز پنجشنبه تا شنبه در استان فراهم آورده بطوريكه تا ظهر پنجشنبه بارش باران در جلگه و بارش برف براي ارتفاعات و نواحي سردسير و از غروب پنجشنبه در برخي نقاط جلگه اي بارش برف پيش بيني مي شود. و انتظار مي رود از صبح جمعه تا ظهر شنبه بارش ها براي نواحي جلگه اي نيز بصورت برف باشد و از اواخر بارشها قطع گردد.

انتهای پیام/27

 

 

 

اخبار مرتبط:

افزایش ۶ تا ۱۵ درجه ای دما از روز دوشنبه/ بارش نخستین برف زمستانی گیلان در پایان هفته

شهرداری خمام با جدیت جمع آوری سگ های ولگرد را پیگیری می کند/ ظرف دو هفته معضل سد معبر خمام را برطرف خواهیم کرد

از نخبگان خمامی در دهه فجر تقدیر می شود

شهردار خمام: معدوم نمودن سگ های ولگرد بر طبق قانون و با هماهنگی کامل محیط زیست بود/ همه چیز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده است

جدول گذاری خیابان امام خمینی (ره) خمام تا ۲۰ روز آینده به اتمام می رسد


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads