کد خبر: 43917 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 ژانویه 2014 - 19:26

شهردار خمام در مصاحبه با خوبان خبر مطرح کرد:

از نخبگان خمامی در دهه فجر تقدیر می شود

پورهادی به برگزاری یک جنگ شادی با حضور نخبگان خمامی اشاره نموده و افزود: جنگ شادی در ساعت 15 عصر روز 19 بهمن ماه برگزار می شود. در این جشن از نخبگان خمامی تقدیر به عمل می آید.

به گزارش خوبان: علیرضا پورهادی  شهردار خمام در گفتگو با خبرنگار ما اهم برنامه های شهرداری خمام در ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح نمود.

وی با بیان این که در این ایام افتتاح طرح نداریم گفت: جدول گذاری روبروی ایستگاه خشکبیجار واقع در خیابان امام خمینی خمام (ره) و جدول گذاری روبروی بخشداری خمام انجام شده است.

پورهادی به برگزاری یک جنگ شادی با حضور نخبگان خمامی اشاره نموده و افزود: جنگ شادی در ساعت 15 عصر روز 19 بهمن ماه برگزار می شود. در این جشن از نخبگان خمامی تقدیر به عمل می آید.علیرضا پورهادی

وی همچنین به آذین بندی شهر خمام در ایام الله دهه فجر اشاره نموده و گفت: از ابتدای بلوار معلم تا میدان شورا و خیابان بوعلی آذین بندی شده است. برای آذین بندی سطح شهر خمام حدود 150 میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار خمام در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص آمادگی شهرداری خمام برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش احتمالی برف در خمام طی چند روز آینده گفت: پرسنل آتش نشانی در طول سال در آماده باش به سر می برند.واحد خدمات شهری شهرداری خمام نیز با شماره تلفن 4223211 به صورت شبانه روزی آماده خدمت به شهروندان عزیز است. دو ماشین بیل پپکو و لودر نیز آماده هستند تا در صورتی که خیابان ها از برف پوشیده شد برف را کنار بزنند.

 

اخبار مرتبط:

جدول گذاری خیابان امام خمینی خمام حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت

جدول گذاری خیابان امام خمینی (ره) خمام تا ۲۰ روز آینده به اتمام می رسد

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. سوال
     | 2014/02/3 - 12:05
    پاسخ

    من موندم بخشدار میگه ١۴ بهمن مراسم تجلیل از نخبگان داریم شهردار میگه ١٩ بهمن پس کدوم یکیش بلاخره درسته.چقد این نخبه ها دلسوز پیدا کردن .از سایت خوبان خبر تقاضا داریم که در این مورد بررسی انجام بدن که بلاخره چه روزی این مراسم برگزار میشه ؟ آیا این دوتا مراسم در واقع یه مراسمه یا اینکه جدا جداست.ممنون

    • خوبان
       | 2014/02/3 - 13:13
      پاسخ

      کاربر محترم؛ در تماسی که با شهردار خمام گرفته شد؛ وی اعلام نمود: مراسم تقدیر از نخبگان خمامی در تاریخ 19 بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد و این مراسم با مراسمی که توسط ستاد برگزاری دهه فجر خمام در روز 14 بهمن ماه در کانون شهید حق شناس برگزار می شود متفاوت است.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads