کد خبر: 65797 - تاریخ: دوشنبه، 24 نوامبر 2014 - 15:07

شهردار خمام در مصاحبه با خوبان خبر:

شهرداری خمام با جدیت جمع آوری سگ های ولگرد را پیگیری می کند/ ظرف دو هفته معضل سد معبر خمام را برطرف خواهیم کرد

علیرضا پورهادی با اشاره به مشکلات سد معبر دکه دارن گفت: ظرف یکی دو هفته آینده و با هماهنگی صورت گرفته با بخش خدمات شهری شهرداری، این معضل سروسامان یافته و دکه ها جمع آوری خواهد شد.

به گزارش خوبان: علیرضا پورهادی شهردار خمام در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد در سطح شهر خمام گفت: همان طور که شما مستحضر هستید دو سال قبل ما برای از بین بردن سگ های ولگرد از فرمانداری رشت مجوز گرفته بودیم که توانستیم تعدادی از این سگ ها را از بین ببریم که البته یک مقدار حرف و حدیث نیز در این زمینه به وجود آمد.

 

علیرضا پورهادی

 

وی ادامه داد: بعد از این قضیه بحث زنده گیری سگ ها مطرح شد که ما اخیرا نیز با آقای ماه روح، مدیر باغ پرندگان صحبت هایی رو داشتیم که کار زنده گیری این سگ ها را انجام دهند که خوشبختانه در عرض یک ماه گذشته تعداد 7-8 قلاده سگ به صورت زنده گرفته و در باغ پرندگان رشت نگه داری می شود و این کار همچنان ادامه دارد.

پورهادی همچنین این نوید رو به همشهریان خمامی داد که ان شاالله جمع آوری سگ ها از سطح شهر با جدیت پیگیری خواهد شد و دیگر خمام شاهد مشکلات پیش آمده نخواهد بود.

شهردار خمام در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص سد معبربرخی دکه دارن بر روی پل سینما خمام اظهار داشت: در خصوص سد معبر مشکلاتی برای ما در سطح شهر به وجود آمده. ظرف یکی دو هفته آینده و طی صحبت هایی که با بخش خدمات شهری انجام دادیم این معضل را نیز سروسامان خواهیم داد و این دکه ها را جمع آوری می کنیم.

این مقام مسئول همچنین در خصوص مهم ترین اقداماتی که شهرداری خمام برای چند ماه آینده برای این شهر در نظر گرفته گفت: در کنار استخر شهرداری خمام پارکی رو در حال ساخت داریم که در حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بنده فکر می کنم ان شالله ظرف 3-4 ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین در خصوص پارک آفتاب خمام نیز گفت: در حال پیاده نمودن طرحی در پارک آفتاب هستیم که ان شاالله در آینده توضیحات بیشتری را در این خصوص خدمت همشهریان عزیز، عرض خواهم نمود.

شهردار خمام در پایان در خصوص روند اصلاح مجسمه دکتر چمساز اظهار داشت: مجسمه دکتر چمساز آماده شده و فقط رنگ آمیزی آن باقی مانده و سعی داریم ان شالله تا پایان این هفته مجسمه اصلاح شده دکتر چمساز را نصب کنیم.

انتهای پیام/46

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

شهردار خمام: معدوم نمودن سگ های ولگرد بر طبق قانون و با هماهنگی کامل محیط زیست بود/ همه چیز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده است

از نخبگان خمامی در دهه فجر تقدیر می شود

جدول گذاری خیابان امام خمینی خمام حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت

جدول گذاری خیابان امام خمینی (ره) خمام تا ۲۰ روز آینده به اتمام می رسد


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. ناشناس
     | 2014/11/24 - 20:00
    پاسخ
    +9
    -1

    فقط حرف و حرف
    این حرفها رو توی مصاحبه های قبلی هم زدن بودن و عملی نشدن !!!

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads