کد خبر: 64725 - تاریخ: دوشنبه، 10 نوامبر 2014 - 09:43

سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل ارشاد گیلان خبر داد:

حضور 350 ناشر استانی و کشوری در دهمین نمایشگاه کتاب گیلان

سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد گیلان از استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه بزرگ کتاب این استان خبر داد.

به گزارش خوبان: حسین ابراهیمیان عصر یک شنبه در جریان بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب استان در سالن کارخانه فرش گیلان استقبال مردم از این نمایشگاه را نمایشگاه کتاب گیلانخوب توصیف کرد.

وی با بیان اینکه امسال دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این نمایشگاه 350 ناشر استانی و کشوری حضور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه 40 ناشر گیلانی در نمایشگاه حضور دارند، افزود: کتاب‌های کمک‌آموزشی، هنر، کودک، دانشگاهی، حقوق، پزشکی و… در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی از تخفیفات خرید کتاب نمایشگاهی خبر داد و یادآور شد: بین 10 تا 20 درصد تخفیف کتاب از بانک صادرات و یک تخفیف از ناشر به خریداران تعلق می‌گیرند.

ابراهیمیان از وجود 196 غرفه در نمایشگاه کتاب مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 23 آبان ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 8 شب برای بازدید علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان دایر است.

به گفته وی، گیلان 166 نشریه، 62 موسسه فرهنگی و هنری، 31 آموزشگاه موسیقی، 165 آموزشگاه آزاد، 576 کانون فرهنگی و هنری مساجد و … دارد که از مولفه‌های این استان محسوب می‌شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در پیشرفت و تعالی جامعه بسیار مؤثر دانست.

وی کتاب را یکی از مهم‌ترین ابزارهای اصلی در مقوله فرهنگ مطرح نامید و از علاقه‌مندان به کتاب خواست از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads