کد خبر: 26201 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 می 2013 - 21:34

با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان رشت؛

مشکلات ورزش خمام مورد نقد و بررسی قرار گرفت/ تصاویر

خوبان خبر: آخرین معضلات و مشکلات ورزش بخش خمام با حضور فلاح رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و با شرکت60 تن از روسا و نائبین روسای هیئت های ورزشی خمام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خوبان: آخرین معضلات و مشکلات ورزش بخش خمام با حضور فلاح رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و با شرکت60 تن از روسا و نائبین روسای هیئت های ورزشی خمام مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که صبح روز سه شنبه در سالن تختی خمام برگزار گردید، در ابتدا مهران احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام با ارائه گزارشی، به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان و آخرین وضعیت ورزش در خمام پرداخت.

در ادامه ی نشست، هر یک از هیئت های ورزشی به بیان مشکلات و عملکرد هیئت های متبوعشان پرداختند.

از جمله درخواست های مطرح شده دراین جلسه، کمبود امکانات و اعتبار، درخواست  تشک کشتی، تشک تاتامی، وسایل بدنسازی، درخواست برای احداث سالن باستانی، سالن رزمی، سالن کشتی، و همچنین استادیوم ورزشی بود.

عابدینی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان رشت، در سخنانی،به بررسی آخرین وضعیت و مشکلات ورزش بانوان در سطح شهرستان رشت پرداخت.

در انتهای برنامه، رئیس اداره ورزش و جوانان رشت، با اشاره به عملکرد مطلوب ورزش خمام با وجود کمبود اعتبارات و امکانات تصریح کرد: امکانات و درخواست های هیئت های ورزشی در حد امکان برآورده خواهد شد.

وی همچنین از هئیت های ورزشی خواست که گزارش کار و مشکلات خود را به صورت مکتوب به اداره ورزش و جوانان خمام ارائه دهند.

1

2

3

4

5

6

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads