کد خبر: 74816 - تاریخ: دوشنبه، 16 مارس 2015 - 12:43

از زبان رئیس اداره ورزش و جوانان خمام؛

شیرین ترین اتفاقات ورزشی خمام در سال 93

بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح مهم ترین اتفاقات ورزشی خمام در سال 93 پرداخت.

به گزارش خوبان: بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اتفاقات ورزشی خمام در سال 93 گفت: بهترین نتیجه ورزش بابک خلیلیخمام در بحث ورزش قهرمانی ، حضور خانم سوگند حق پرست در تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی بود که با ورود من به ورزش بخش خمام مصادف شده بود.

وی با اشاره به درخشش سعید عباسی کاراته کا خمامی گفت: سعید عباسی کاراته کا موفق خمامی که در سال های گذشته نتایج درخشانی را به دست آورده بود، اسفند ماه امسال و در جریان مسابقات کاراته در شیراز با کسب مقام سوم مجددا به تیم ملی کاراته دعوت شد که جای بسی افتخار دارد.

خلیلی همچنین به استاد پوررمضانعلی استاد شطرنج خمام اشاره نمود و افزود: دیگر ورزشکار ما استاد پوررمضانعلی ، استاد بین المللی شطرنج است که برای ما بسیار ارزنده هستند و امیدواریم  از وجود او بیشتر بهره ببریم.

وی ضمن تشکر از بیات رئیس هیئت شطرنج استان گیلان گفت: با کمک آقای بیات توانستیم چند ساعت و صفحه شطرنج تهیه کنیم برای کانون شطرنج تهیه کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام ابراز امیدواری نمود تا از سالن جنب سالن تختی خمام با تجهیز امکانات بتوان به عنوان کانون شطرنج استفاده نمود.

خلیلی از حضوراستاد پوررمضانعلی به عنوان استاد شطرنج برای آموزش پایه در کانون شطرنج خبر داد و اضافه نمود: آموزش پایه در همه رشته های ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما اکنون در حال آموزش پایه در رشته های کشتی، تکواندو، کاراته در سطح ورزش خمام هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در خصوص اتفاقات تلخ ورزش خمام در سالی که گذشت گفت: بهتر است از آن ها یاد نکنیم. چون به قول یکی از دوستان اگر به چیزی مثبت بیاندیشیم ، به صورت مثبت نیز اتفاق می افتد. مسائل تلخ همیشه پیش می آید اما اگر از آن ها یاد نکنیم بهتر است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سیاست های سال 93 ورزش خمام در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت، اظهار نمود: قطعاً به همین صورت خواهد بود. ضمناً با توجه به واگذاری دو سالن ورزشی شهر خمام، امیدواریم که بخشی از این درآمد به اداره ورزش وجوانان برای هزینه در امور ورزشی عودت داده شود.

خلیلی عملی شدن این وعده را  کمک شایانی به ورزش خمام دانست و در پایان گفت: از بخشدار محترم جناب مهندس استقامتی، شهردار محترم جناب مهندس پورهادی، فرمانده محترم سپاه ناحیه مقداد جناب سرهنگ اصحابی ، فرمانده محترم حوزه بسیج خمام جناب سرهنگ اکبری، حجت الاسلام و المسلمین عاشوری امام جمعه محترم، جناب آقای احمدنیا ریاست شورای اسلامی شهر خمام و اعضای محترم شورا و جناب آقای کنعانی رئیس محترم اداره آموزش و پرورش خمام که همواره یاور و حامی ما در ورزش هستند تشکر ویژه دارم و سال نو را پیشاپیش به همه ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز خمامی تبریک عرض می نمایم.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads