کد خبر: 25357 - تاریخ: دوشنبه، 13 می 2013 - 11:07

اگر خیر کشور و انقلاب را می‌خواهید به هاشمی رای دهید!

خوبان خبر: سایت شخصی محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در آخرین مطلب منتشر شده خود نوشت: هر کس خیر کشور و انقلاب اسلامی را می خواهند به هاشمی رفسنجانی رای بدهد.

به گزارش خوبان به نقل از جهان: سایت شخصی محمد خاتمی، یکی از متهمان اصلی فتنه 88، در آخرین مطلب منتشر شده خود نوشت: هر کس خیر کشور و انقلاب اسلامی را می خواهند به هاشمی رفسنجانی رای بدهد.n00286336-b

در این خبر آمده است: جلسه امروز شورای مشورتی اصلاح طلبان با حضور سید محمد خاتمی به منظور بررسی آخرین تحولات انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد.

این شورا ضمن ابراز خوشوقتی فراوان از ورود جناب آقای هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات، این اقدام فداکارانه را فرصتی ملی و فراجناحی دانسته و آمادگی شخصیت ها و گروه های اصلاح طلب را  در حمایت همه جانبه از ایشان اعلام می دارد. از همه نیروهایی که خیر کشور و انقلاب اسلامی را می خواهند نیز انتظار دارد فارغ از وابستگی های جناحی با هماهنگی کامل با ستاد انتخاباتی ایشان توان خود را برای خلق حماسه ای دیگر برای مقابله با بحران ها و تنگناهای موجود کشور به کار گیرند.

خاتمی که گویا از ردصلاحیت شدن خود در نتیجه عملکردش در فتنه 88 مطمئن بود، اخیرا گفته بود: خدا کند آقای هاشمی کاندیدا شود.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads