کد خبر: 68775 - تاریخ: چهارشنبه، 31 دسامبر 2014 - 19:19

نامه سرگشاده دانشجویان شرق گیلان/

آقای استاندار لطفا فرماندار خود را توجیه کنید/ چگونه می شود خاتمی دلسوز نظام باشد؟

بسیج دانشجویی دانشگاه های شرق گیلان با ارسال بیانیه ای به استاندار گیلان نسبت به اظهارات فرماندار لنگرود مواضع خود را اعلام کردند.

به گزارش خوبان به نقل از پیک دانشجو، آنچه می خوانید نامه سرگشاده دانشجویان شرق گیلان به استاندار می باشد.

چند روز پیش آقای سید رضا جواد پور فرماندار محترم شهرستان لنگرود طی مصاحبه ای با سایت ماسال نیوز مصاحبه ای با عنوان «خاتمی دلسوز نظام است!» را انجام داد که موجب تعجب و از طرفی دیگر تاسف مردم شهید پرور لنگرود و خطه شرق گیلان گردید؛ ایشان فرمودند: نباید تندی های این دو نفر (موسوی و کروبی) به حساب افراد دیگر گذاشته شود و افرادی را که طرفدار نظام و انقلاب هستند و در چهارجوب نظام کار می کنند را هم ضد نظام و فتنه گر بدانیم و اهرم فتنه را بر سر آنها بزنیم و مثلا به آقای هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی جسارت کنیم. و در ادامه نیز گفتند: آقای خاتمی دلسوز نظام است و در گذشته رئیس جمهور بوده است و برای خودش نظر و شیوه ای دارد و ما باید اعتدال را رعایت کنیم و نباید بگوییم بگیریم و بزنیم بلکه باید آنچه که رهبری صلاح می دانند را عمل کنیم. نه بیشتر و نه کمتر؛ ولی عده ای فقط می گویند حزب من و جناح من و در نتیجه از مسیر اصلی خارج می شوند.

 

نجفی - جواد پور

 

گمان ما بر این است که آقای جواد پور حواسشان نبوده که این سخنان را بر زبان جاری نموده اند! چه کسی زحمات و خدمات دیگران را زیر سوال برده است؟ حضراتی که نام بردید از نظر جایگاه و شخصیت هیچگاه مورد بی احترامی قرار نگرفته اند و شکر خدا همواره در جایگاه قدرت نیز قرار داشته و دارند! در مورد آقای خاتمی نیز چنین است که هیچ فردی به ایشان توهین نمی کند؛ اما اینکه ایشان خودش با اعمالش، سخنانش و اطرافیانش مایل هستند که خود را در مظان اتهام قرار دهند، چه ارتباطی به مردم دارد؟ آیا اینکه یاران خاتمی وی را میخائیل گورباچف ایران می دانستند که باید به عنوان شخصیتی برای دوران گذار به آینده به ایفای نقش بپردازند. او همانند گوراباچف شاید نتواند نهادهای نظام قبلی را به طور کامل برچیند ولی باید با ایفای نقش یک محلل و واسطه، شرایط را برای دوران بعد از خود آماده کند. (عمادالدین باقی، جنبش اصلاحات دموکراتیک ایران، نشر سرایی، تهران بهار ۱۳۸۳،ص۵۰۱) گفته ماست؟ و یا اینکه همکارانش،  رای به محمد خاتمی، پیروزی در انتخابات مجلس ششم و برتری نامزدهای اصلاح طلب در اولین انتخابات شوراها را غلبه ی گفتمان تغییر می دانستند؟.( محمد ماجلو، شکست اصلاحات حکومتی در ایران، مجله آفتاب، شماره ۳۲، در و بهمن ۱۳۸۲، ص ۷)

آقای جواد پور حتما شما با این سخن هاشم آغاجری همنوا نیستید که: چنانچه آقای خاتمی با این اپوزوسیون به صحنه بیاید، من فکر می کنم که روحیه ی پرنشاط و با انگیزه در بین مردم مجددا فعلیت پیدا خواهد کرد. (هاشم آغاجری، هفته نامه پیام نو (گفتگو)، شماره ۸، ۲۱ خرداد ۱۳۸۰) حتما طرفداران سینه چاک آقای خاتمی بخوبی می دانند که تجدید نظرطلبان با صراحت بیان کردند که اصلاح طلبی در چارچوب نظام جمهوری و قانون اساسی کنونی بیشتر از آنچه اتفاق افتاد، پیش نمی رود و باید به نظامی سکولار، دموکرات و مبتنی بر حقوق به عنوان نظامی معقول و قابل اجماع رو بیاورند.(رضا سیاوشی, عصر ارتباطات و مسئله تشکیلات، مجله آفتاب، سال سوم، شماره ۲۷، تیر ۱۳۸۲، ص۱۶) و البته ما هنوز فراموشمان نشده که حجت الاسلام خاتمی و دوستانشان چگونه همنوا با رسانه های صهیونیستی و امریکایی مردم را در اعتراض به تقلب در انتخابات ۸۸ به خیابان ها دعوت می نمودند. آقای جواد پور حتما هنوز یادتان هست که چگونه اراذل و اوباش با اشاره این آقایان به تخریب اموال عمومی، جسارت به نوامیس مردم، توهین به مقدسات دین و نظام، و ضرب و شتم مردم بی گناه و کشته شدن عده ای پرداختند؟ حال چه کسانی هستند که به گفته شما « بگیریم و بزنیم» انجام داده اند؟

خاتمی-موسوی

 

آیا می توان این حقایق را از یاد برد؟ آیا اصرار بر اردو کشی خیابانی و هزینه گرفتن برای نظام با وجود اذعان به دروغ بودن ادعای تقلب و اتمام حجت رهبر معظم انقلاب برپا کردن فتنه محسوب نمی شود؟ مگر غیر از این بود که جناب خاتمی سالهای سال در جایگاه اجرایی و قانونی این کشور بوده و با جزئیات مسائل حقوقی و امنیتی آشنا هستند و خوب می دانستند که امکان یازده میلیون خطا در آراء آن هم در سیستم انتخاباتی کشور امکان پذیر نیست، پس به چه علت به میدان داری در فتنه ۸۸ پرداخته و بدتر از آن اینکه هنوز بر اقدامات خود پافشاری می نمایند؟ آیا این براندازی محسوب نمی گردد؟ آیا اینکه ایشان معمولا در خفا و پشت صحنه به زعامت براندازان می پردازند و سعی دارند به ظاهر خود را در چارچوب قانون حفظ کنند، اقدامات ایشان را از یاد ما می برد؟

استاندار محترم استان گیلان ما دانشجویان دانشگاه های شرق گیلان ضروری می دانیم که شما فرماندارن منصوب خود را توجیه بیشتری نموده و به ایشان سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی را گوش زد نمائید که: ما چیزی به اسم براندازی قانونی نمی شناسیم هر حرکتی و تلاشی که به قصد براندازی صورت گیرد شروع به محاربه است, حکم محارب هم در اسلام معلوم است. این مخصوص ما هم نیست ( بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر] ۹ اسفند ۱۳۷۹) و یادآوری نمائید که آقای خاتمی و دوستان ایشان نیز بر لبه این براندازی حرکت می نمایند.

والسلام

93/10/10

انتهای پیام/122


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سیدایمان
     | 2015/01/2 - 01:29
    پاسخ

    سید محمد خاتمی :
    بارها گفته ام در زمان غیبت معصوم، چه کسی گفته است که ما رسالت مسلمان کردن و تحمیل نظام خودمان به جهان را داریم؟!!!!
    این نظر خاتمی هست.
    حالا این هم نظر امام خمینی ره :
    ما درصدد خشکانیدن ریشه های صهیونیسم هستیم.
    ما تصمیم گرفته ایم نظام اسلام را در جهان ترویج نماییم.
    ما میگوییم تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.
    ما انقلابمان را به تمام جهان صادر میکنیم.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads