کد خبر: 227166 - تاریخ: دوشنبه، 28 نوامبر 2022 - 09:02

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان؛

حریق در جنگل های گیلان کاملا اطفا شد/ برآورد خسارت ۸۰ هکتاری

مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از نیروهای فرمانداری و شهرداری و سپاه و بسیج و مردم شهرستان رودبار جهت کمک به اطفای حریق جنگل ها، خاطرنشان کرد: تا این لحظه کلیه حریق ها مهار شده و هیچگونه آتش سوزی در گیلان نداریم.

به گزارش خوبان، میرحامد اختری از اطفای کامل حریق در جنگل های رودبار خبر داد و اظهار کرد: با تلاش نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران موفق به مهار آتش شدیم.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در اراضی جنگلی گیلان به دنبال وزش باد گرم شدید از سه شنبه هفته گذشته آغاز شد و تا امروز ادامه داشت، افزود: این آتش سوزی ها شهرستان های ماسال، فومن، تالش، رضوانشهر، رودبار و املش را درگیر کرده بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اطفای کامل حریق در چهار شهرستان ماسال، رضوانشهر، تالش و فومن به مساحت ۴۵ هکتار تا روز چهارشنبه، ادامه داد: شاهد تداوم آتش سوزی در شهرستان رودبار تا ظهر امروز بودیم.

اختری ضمن قدردانی از نیروهای فرمانداری و شهرداری و سپاه و بسیج و مردم شهرستان رودبار جهت کمک به اطفای حریق، خاطرنشان کرد: تا این لحظه کلیه حریق ها مهار شده و هیچگونه آتش سوزی در گیلان نداریم.

وی مساحت درگیر با حریق در جنگل های رودبار را بین ۳۰ تا ۴۰ هکتار دانست و یادور شد: اگرچه این حریق ها سطحی بود، اما برآورد خسارت ادامه دارد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads