کد خبر: 203184 - تاریخ: دوشنبه، 20 جولای 2020 - 13:44

کش و قوس اداره برق و شهرداری خشکبیجار

ماجرا از این قرار است که اداره برق خشکبیجار به علت بدهی، برق ساختمان شهرداری این شهر را قطع کرد، شهرداری خشکبیجار هم در اقدامی تلافی جویانه با ریختن ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی، ۲ درب ورودی اداره برق این بخش را مسدود کرد.

به گزارش خوبان، ماجرا از این قرار است که اداره برق خشکبیجار به علت بدهی، برق ساختمان شهرداری این شهر را قطع کرد، شهرداری خشکبیجار هم در اقدامی تلافی جویانه با ریختن ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی، ۲ درب ورودی اداره برق این بخش را مسدود کرد.

شهردار خشکبیجار  با تایید این موضوع گفت: به دلیل بدهی ۵۴ میلیونی بابت برق مصرفی معابرعمومی و برج نور این شهر، اداره برق بخش خشکبیجار برق ساختمان شهرداری را قطع کرد.

صدر الله فرخی با بیان اینکه اداره برق خشکبیجار به شهرداری این شهر بدهکار است افزود: برای تلافی قطع برق ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی را جلوی درب اداره برق ریختیم.

رئیس اداره برق خشکبیجار نیز گفت: بدهی شهرداری خشکبیجار ۹۰ میلیون تومان است.

سید طاهر حسینی افزود: بعد از چند بارمکاتبه و اخطار به شهرداری برای پرداخت بدهی و دادن پیشنهاد پرداخت قسطی آن، مسئولان شهرداری اقدامی نکردند که مجبور شدیم برق را قطع کنیم.

در حالیکه شهردار خشکبیجار مبلغ بدهی را ۵۴ ملیون تومان و رئیس اداره برق این بخش ۹۰ میلیون تومان اعلام کردند، روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان این مبلغ ۸۴ میلیون تومان اعلام کرد.

کش و قوس اداره برق و شهرداری خشکبیجار بعد از حدود یک ساعت با میانجی گری سید رضا صفوی بخشدار خشکبیجار و توافق ۲ طرف به پایان رسید، برق ساختمان شهرداری وصل شد و شهرداری نیز شن و نخاله ساختمانی را از جلوی درب اداره برق جمع کرد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/۵۲۵

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads