کد خبر: 165113 - تاریخ: شنبه، 14 آوریل 2018 - 09:52

نماینده مردم بندرانزلی :

اعلام آمادگی مجلس برای قانون‌گذاری و نظارت بیشتر برای حمایت از کالای ایرانی

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی به اعلام آمادگی مجلس برای قانون‌گذاری و نظارت بیشتر آن در جهت حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: باید با مدیرانی که اهتمام به خرید کالای ایرانی ندارند برخورد شود.

به گزارش خوبان، حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با بیان اینکه تحقق شعار سال مدیرانی متعهد و متخصص را می‌طلبد اظهار کرد: همه آحاد ملت باید در مصرف کالای ایرانی تعصب داشته باشند و مدیران در رأس آن قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید با مدیرانی که اهتمام به خرید کالای ایرانی ندارند برخورد کرد بیان کرد: می‌طلبد اصحاب رسانه و جراید بررسی‌هایی از مصرف کالایی ایرانی توسط مسئولین گزارش‌هایی را تهیه کنند و به سمع و نظر همگان برسانند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشخص شود چند درصد از کالای مصرفی مسئولان از محصولات ایرانی است افزود: باید مشخص شود که در سال‌هایی که مزین به نام اقتصادی و حمایت از کالا و سرمایه ایرانی بوده مدیران و مسئولان چند درصد از مصرف کالای خارجی را در سبد مصرف خود کاهش داده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه همه نیازهای روزمره و غیر روزمره مردم و مسئولان ایرانی باید از کالای داخلی تأمین شود تصریح کرد: مصرف کالای داخلی باید از خود مسئولین شروع شود و یقیناً این نوع فرهنگ‌سازی چاره‌ساز و مؤثر خواهد بود.

خسته با تأکید بر اینکه باید بازخورد فرمایش رهبر معظم انقلاب در مدیران و مسئولان خود را نشان دهد گفت: مجلس شورای اسلامی یقیناً در راستای مصرف و حمایت از کالای ایرانی کمیسیون ویژه‌ای را تشکیل خواهد داد و در جهت قانون‌گذاری‌ها و نظارت بیشتر بر اجرای آن فعالانه‌تر عمل می‌کند.

انتهای پیام/3390


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads