کد خبر: 114953 - تاریخ: چهارشنبه، 13 جولای 2016 - 09:24

حجت الاسلام حامد قایمی ؛

کمبود شدید محبت از دلایل بدحجابی خانم ها است/ جبهه فرهنگی در مقابله با حملات ضد فرهنگی دشمن چه اقداماتی انجام داده است؟!

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی داخل تاکنون در مقابله با حملات ضد فرهنگی دشمن چه اقداماتی انجام داده است، اضافه کرد: کمبود شدید محبت از دلایل بد حجابی خانم ها است

به گزارش خوبان، حجت الاسلام حامد قایمی در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین درهفته عفاف و حجاب با بیان اینکه بی حجابی باید از زوایای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد، اظهار کرد: بی حجابی آسیب بسیار بزرگی است که در جامعه شکل می گیرد و تنها به شخص بد حجاب صدمه نمی زند.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کسی که بد حجاب است به مردم هم آسیب وارد می کند، گفت:  آسیب زدن تنها به جسم نیست و روح روان انسانها هم از این طریق درد را احساس می کند و تفکرات افراد به هم می ریزد.
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه بی اطلاعی و کم آگاهی مردم از آسیب های بد حجابی، تهاجمات دشمن در جبهه جنگ نرم و ترغیب مردم به بد حجابی از عوامل شکل دهی بد حجابی در جامعه است، افزود: باید یک تلنگر هم به خودمان بزنیم که تا چه حد مردم را به حجاب دعوت کردیم و در این راستا فرهنگسازی شده است.
قایمی با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی داخل تاکنون در مقابله با حملات ضد فرهنگی دشمن چه اقداماتی انجام داده است، اضافه کرد: کمبود شدید محبت از دلایل بد حجابی خانم ها است.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه  زن موجودی عاطفی است که دوست دارد به او محبت شود، ابراز کرد: وقتی محبت نشود عقده های درونی در آن شکل می گیرد و این عقده ها به بی حجابی دامن می زد.
وی تاکید کرد: والدین باید به دختران محبت کنند زیرا دلیل بیشتر بی حجابی ها جلب توجه دیگران است.
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه  ضعف ایمان عامل اصلی بد حجابی است، تصریح کرد: اگر انسان اعتقادش به خداوند قوی باشد و انس و رابطه اش با خداوند عاشق و معشوقی باشد این معضلات حذف می شود اما متاسفانه لذت معنویت و عبادت را نچشیدیم.
قایمی با اشاره به اینکه بد ترین عذاب خداوند اینست که لذت عبادت را از بندگان گنهکارم می گیرم، اضافه کرد: در این حالت خود به خود انسان بنده شیطان شده و از رحمت الهی به دور می ماند و باید در آغوش خدا رفت.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بزرگترین گناه ناامیدی از درگاه خداوند متعال است، ابراز کرد: خدا به بهانه های مختلف می خواهد که بنده اش با توبه به درگاه خداوند برگردد زیرا تقوا بسیار مهم است و باید برای داشتن تقوا مال حلال داشت.
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه خوردن مال حلال مسیر انسان را در راه راست هموار می سازد، گفت: حرام خوری موانع زیادی را در مسیر سعادت انسان ایجاد می کند.

 

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads