کد خبر: 9015 - تاریخ: یکشنبه، 7 اکتبر 2012 - 17:53

نمایشگاه بزرگ کتاب (24 تا 30 مهر) در رشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب استان با حضور ۴۲۰ ناشر از سراسر کشور در رشت خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان: حمید حاذق نیکرو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از (24 تا 30 مهر) سال جاری به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به تخفیف 40 درصدی خرید محصولات فرهنگی در نمایشگاه هشتم کتاب، تصریح کرد: این تخفیف در قالب بن کارت‌های خرید کتاب و تخفیف آزاد غرفه های نمایشگاه ارائه می شود.

حضور 420 ناشر در هشتمین نمایشگاه کتاب گیلان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه فضای کلی نمایشگاه هشتم کتاب گیلان، بیش از سه هزار متر مربع است، تاکید کرد: این نمایشگاه کتاب در 210 غرفه و با حضور 420 ناشر کشوری و استانی برپا می شود.

نیکرو، تصریح کرد: از این میزان، 370 ناشر خارج از استان و 50 ناشر از داخل استان در هشتمین نمایشگاه کتاب گیلان حضور دارند.

وی با بیان اینکه مطالبات مردمی موجب افزایش میزان تخفیف در نمایشگاه کتاب گیلان شده است، تاکید کرد: در نمایشگاه کتاب سال جاری، 100 درصد از کل بن‌ کارت‌ها تخفیف به عموم مردم اختصاص می یابد.

تخفیف 40 درصدی خرید کتاب در نمایشگاه هشتم گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سقف خرید بن کتاب برای عموم مردم 20 هزار تومان است، تصریح کرد: همه غرفه ها علاوه بر قبول بن‌کارت‌های تخفیف، 20 درصد تخفیف ویژه برای خرید کتاب درنظر می‌گیرند.

نیکرو در ادامه از همکاری اداره کل ارشاد استان با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی رشت برای فراهم کردن ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان اشاره و تصریح کرد: استفاده از خودروهای عمومی اختصاص یافته برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه هفتم کتاب از مرکز شهر به محل نمایشگاه رایگان است.

ایاب و ذهاب رایگان بازدید کنندگان هشتمین نمایشگاه کتاب گیلان

وی، با بیان اینکه 5 دستگاه اتوبوس عمومی از شهرداری رشت به سمت نمایشگاه کتاب رفت و آمد می کند، تاکید کرد: همچنین در 16 شهرستان گیلان نیز روزانه یک دستگاه وسیله عمومی ایاب و ذهاب بازدید کنندگان به سمت نمایشگاه کتاب را فراهم می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه، خاطرنشان کرد: با همکاری مخابرات و بانک صادرات، تمهیداتی فراهم شده تا شهروندان هنگام دریافت بن کارت الکترونیک برای خرید کتاب در نمایشگاه هفتم، با مشکل مواجه نشوند.

نیکرو اذعان کرد: هشتمین دوره از نمایشگاه کتاب گیلان از ساعت 10 صبح تا 8 شب روزهای (24 تا 30 مهر) سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان واقع در 7 کیلومتری جاده رشت به تهران برگزار می شود.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه کتاب گیلان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استانداری گیلان و معاونت فرهنگی اداره کل برگزار می شود

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads